I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

VandalSquad - Graffiti Battle [ WhoaVM tävlingen ]

Vår Hiphop - Graffiti

   

2005-07-21 16:03

VandalSquad - Graffiti Battle [ WhoaVM tävlingen ]

LÄS ALLT Så att inga missförstånd dyker upp.

Domare:

DirtBag
-prone-
whitebuffalo
MenoOne

ROND 1

hexxa .VS. wtf

fittlus .VS. _Pentagon

Profeten .VS. 1983

Jågurt .VS. isseN

Topic: WHOA

Ganska tråkig topic men eftersom det är första ronden och att sidan heter whoa så kör vi på det ordet. Kommer lite roligare topics för er som går vidare i tävlingen.

Alla matcher är lottade så kör på.

Tävlingen

Det är ju en utslagstävling så att förloraren åker ut på en gång.

28 / 7 är deadlinen. 1 vecka lär räcka för att alla tävlande ska hinna se tråden och måla upp en målning. Blir alla klara tidigare så blir ju allt klart tidigare så klart.

Regler:
Alla ska måla på samma tåg ( orginal tåget/det första ) så att alla får samma yta att måla på. Ni får göra exakt hur ni vill. Enda kravet är att ordet "WHOA" ska stå störst och vara det ordet som utmärker sig mest på hela målningen. Sen om ni har med era tags/crew tags osv spelar ingen roll.
Men ni ska veta att det är ordet whoa som dommarna kollar på.

Om vandalsquad arkivet inte funkar så kan ni köra en printscreen och sen lägga bilden i mspaint och lägga upp den på denna sida.

upl.silentwhisper.net

Länka sedan era bilder till mig i ett Meddelande så fixar jag iordning allt.

Crue:
Eftersom detta är den första tävlingen så vet jag inte hur detta kommer gå eftersom intresset inte verkar vara så stort. Men jag hoppas att allt går som det ska och att alla skojjar och stimmar. Meningen är att detta ska vara en rolig grejj så kan alla som vill droppa en massa "spänniga/jobbiga/spydiga/taskiga&q uot; kommentarer skippa det. Alla får ju naturligtvis droppa lite kommentarer om bilderna men lämna gärna "du suger" snacket utanför.

Är det nånting som jag glömt som det säkert är :S Så lämna ett litet mail till mig så fixar jag det.

Kolla också in "Skiss tävlingen"

LYCKA TILL ALLA!

One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq