ungefär vart får man tag på den då??
ôWho0sA
--_-- P-1 Den finns på Highlights, Childstore och är på väg till Oneline i Malmö och UP-shoppen.
thank ypou toydiggest!!!
ôWho0sA
Hot diggidydamn, batman! Om hur lång tid väntas nästa nummer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja har beställt ....får se om det är ett skämt...heheh
ôWho0sA
TOYDIGGEST!!!!!!!!!!!! svara ärligt...vad tycker du personligen om tidningen???
ôWho0sA
amfetaminpsykos Nästa nummer är påbörjat men när det kommer är väldigt svårt att veta men säkert är det att nästa nummer kommer snabbare om vi slipper fota allt själva så skicka bilder till:
[email protected] Men första numret bör ju hålla några dagar till. Det är ju trots rätt mycket bilder =)
har den
grab your dick and dubbel click
Lite trist att det är svartvitt, borde jag ju anat. Graffiti handlar om färg och form enligt mig.. utan f'rg är det knappt sevärt
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Minns när UP hade färgsidor i mitten, ändå var det oftast det svartvita som knäckte. Kladd handlar om stil, färgerna handlar mest om att ge toysen något att kopiera.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om man väl tänker bajta nåt så bajtar man stil och form och oftast inte färg. Men klart dom måste väl dra in lite cäshar för att kunna ge ut färgutgåvor men jag betalar inte 30 spänn för ett litet svartvitt häfte som jag kunde gjort själv på en kvart genom att plocka bilder på nätet och sen skriva ut o häfta ihop, skriva ut en schysst framsida.
uh my gosh! 30 kronor? ja, tänk vad dyrt? Det e ju likamycket som 3 paket hockeybilder! Jag tycker folk som gör tidningar borde gå i personlig bankrutt, det gäller folk som gör graff-filmer med. ja..jag är ironisk...
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
bra tidning. grymm layout och grymma bilder. respect till toys digest crew. YO
Mm just vad jag gör, skiter i att köpa den. Nej men klart 30 spänn är inte mycket men 30 spänn för en bit toalettpapper, det är dyrt, ungefär så jag ser det.
toyboy e du dum eller? en bit toapapper? iq?
det
här fastnar på mitt papper när jag torkar mig.
TOY! "jag betalar inte 30 spänn för ett litet svartvitt häfte som jag kunde gjort själv på en kvart" du får mer än en kvart, du får hela 3(!!!!!) dygn på dig att komma med ett fetare tidning/zine. jag väntar på hisingen.
somegirls Mm, köp en begagnad UP eller nåt! Nej varför skulle jag göra en liten skitblaska? Jag säger inte att jag kna göra nåt bättre, men jag säger bara att jag inte vill lägga pengar på nåt jag inte tycker är värt pengarna. Varför skulle du länka den bilden överhuvudtaget? Har väl inte att göra med om jag vill köpa en tidning eller inte?
För det första var det en 30 sek throwup sen förstår jag inte varför ni envisas med såna kommentarar om att jag inte behöver köpa den om jag inte vill, nej det är ju just vad jag gör? Jag förklarar ju bara varför jag inte vill köpa fanzinet. Dom kanske tar åt sig och gör några förbättringar. Jag föredrar också att hålla en tidning i händerna, men då ska det ju helst vara en riktig tidning.. Jag stödjer hellre UP eller någon annan kvalitetstidning. Köp du 300 ex så blir dom säkert jätte glada! Men sure, sluttjafsat, skriver inte mer i tråden så kan ni propsa på bäst ni vill!
Okejrå.. får väl svara då eftersom du ställde specifika frågor till mig. Nej, men jag skiter väl i om dom ger ut en andra tidning eller inte? Jag vet att dom behöver cash för att utvecklas men dom får väl helt enkelt ta ett rejällt lån och ge ut en ordentlig tidning från början om dom vill ha mig som kund. Så simpelt var det.
kollt med en ny tidning men borde sattsa lite mer på designen så skulle det nog blir bra mycket fetare
Fuck you all
vill ni ha pretto design kan ni köpa blazed istället. tidingen är fet som läppstiftet.
något-kul Även om jag inte vill köpa tidningen själv så har dom endå nytta av lite kritik, att dom inte startat nån "vad är bra, vad är dåligt, vad kan vi förändra tråd" eller dom kanske har en sån del i tidningen som jag bara bläddrat igenom ganska fort. Tror dom inte helhjärtat på sitt fanzine och vågar inte satsa då kommer det nog inte gå så väldigt bra tippar jag på.
något-kul Vaddå hata? Den har säkert några bra och intressanta delar men jag påpekade bara att jag inte gillar att den är svartvit och det var det som avgjorde att jag inte valde att köpa den. Nej den behöver inte vara superseriös, den behöver inte se ut som en modeblaska från france och jag har aldrig sagt att jag vill ha en sån tidning, bara färg och det kanske gör den till en fransk modeblaska enligt dej? Sen om man inte vill ha kritik, då låter man bara bli att läsa, hört om yttrandefriheten, knappast troligt lillen
något-kul Då missuppfattade du väl det helt enkelt. Jag förstår hur du tänker men det är även bakgrunden som jag vill ha i färg, omgivningarna, det är halva känslan tycker jag. Men jag kan bara tala för mig själv. Jag lägger gärna några extra kronor på att få det i färg, men det är ju en smaksak, vi tycker olika helt enkelt och det var aldrig min tanke att bara gnälla, jag tycker det är trevligt att nån försöker göra egna fanzines och saker, men jag säger bara vad jag hade föredragit, blir inget köp för mig, nära skjuter ingen hare på fortet!
Hahaha vilket jävla skämt tråkigt att man sett alla bilderna från Nyc delen på
www.tagsareknown.com !!!
Och andra internationella sidor!!
bra tidning! dgga den! bra jobbat!
Potatis, potatis, polis gris
Hayman tagsareknow försvinner ju säkert med åren. toys digest kan du plocka fram när du vill komma undan barnbarnen. tänk på det.
Framsida: Helt ok. Inte mkt mer. Omslaget är väl inte så viktigt ändå. Det förmedlar vad tidningen inriktar sig på, och vad den innehåller. Att kidsen här sedan blir upprörda för att det inte sprutar 3D laser ur omslaget och missuppfattar slogans är en annan femma. Formatet: Orginellt men skönt. Tar inte mkt plats. Man kan glutta i den utan att surgubben bredvid på bussen kollar snett. Lay-out: Bitvis lite för stökig men cool. Fnissade i en kvart åt de pyttesmå poliserna och isbjörnarna. Visst är det mkt svart-vitt men man måste börja någonstans. Får hoppas det blir mer färgsidor vartefter numren kommer. Bild-innehåll: Inte alls i min smak. Tags på bild floatar ine min boat, men det verkar finnas folk som gillar det. Text-innehåll: Lite snålt. En ledare -som undertecknad tycker var lite konstig- En artikel på svenska som var ganska lustig och säkert jätterolig om man kände personerna den refererar till. Internskämt är ok, men detta var lite väl avskärmat. Scuba intervjun var bra och hans svar var mkt underhållande. Alldeles för kort dock. Fler och längre ints vore uppskattat. Pris: Om man vet vad det kostar att trycka så gäller man inte på priset. Visst kan man sitta och glutta på nätet istället, men det är ju oäkta, heh. Overall: ToysDigest är inte UP eller ngt, men det borde den inte vara heller. Grymt att det kommit en ny tidning. Även om jag inte tycker den är perfekt så är det bra med mångfald och konkurrens. De som tokgnäller borde göra en egen tidning istället. Vore kanon. Detta var första numret och lite barnsjukdomar får man ha överseende med. ToysDigest verkar redan ha hittat sin nisch dock, och det är väl coolt. Även om jag personligen inte alls gick igång på alla throws och tags. Jag kommer att ge den en chans till och köpa ett eller två numav de kommande numren. Sammanfattning: Undertecknad efterlyser fler sidor, mer text (Och då om graff inte en massa jams, "konst", musik etc), mer färg och mer GRAFF! För att utöka sidantalet kan man ju ta in mer annonser. Skulle inte störa mig iaf. Propps till zinemakarna. ...och sådär gott folk skriver man en recension
...oh oh! Glömde en sak. Tycker att det är för splittrat med en massa städer reppade med bara en liten sida var. 2-3 städer per nummer skulle räcka. Då får man också en mer insatt inblick i de städerna (Har jag fått för mig) Helst skulle jag se att varje (större) stad hade en egen tidning istället för att alla körde sm snuttar från olika städer. My lusy two cents. Ursäkta ev stavfel i båda inlägg. Way past my bedtime.
somegirls Vad spelar det för roll när dom snott bilder rakt av, jag hade sett säkert 80-90% av alla sacer o kegr grejerna på internet resten känner jag igen.. Dom leker nyc med snodda bilder=kefft!!
ja vill åt scuba intervjun. du ska inte lägga upp en preview?
www.myspace.com/psyenceuromaniac
sjysst design, tyckte om de små inklippta bilderna. drog lite på smilbanden
fett LOL
va mycke idioter det finns... fet tidning!!! big up!!
tråkigt med svart vitt.. annars en helt ok tidning. :)
www.whoa.nu
har köpt tidningen....den va för övrigt bra..men ja e besviken på att det inte va någon färg förutom 4 sidor, o då räknar ja me framsidan....:( interjuverna var bra :D sidorn va ganska små också..:( lite mkt tags..kunde ha tatt graffar istället... men klart man köper för at stödja lite också.... puss o kram-->
ôWho0sA
aa, men ja beställde.. den sammanlagda suman va 80 kr...
ôWho0sA
Senaste nytt! Nu kan du även skicka 35 kr, plus ett kuvert med din egen adress skrivet på, till Childstore i Göteborg, så lägger dom i en tidning i ditt kuvert o skickar tillbaka till dig ASAP! Skicka alltså 35kr plus självadresserat kuvert till: Childstore c/o Prostuff Berzeliigatan 5 412 53 Göteborg märk kuvertet "Toys Digest"! Peace! (Synd att detta kom försent för dig --_-- P-1 , det var pga av fall som ditt som den här funktionen kom till... Bra iallafall att du inte verkar helt missnöjd!)