jag uppskattar verkligen arbetlösa graff pundare, ja menar lifestylers. vakna på morgonen, racka cans, äta, skissa, pieca tills sängdags.! själv så jobbar jag, dvs,. köper o racka burkar o pennor.. men det beror ju lite på, det går i tids perioder med rackandet.. men nog känns det lite fånigt att gå å betala för burkarna, när det var nån som sa att graff ej gillas eftersom det är alldeles utanför det ekonomiska ekorrhjulet..!?thug har tid att måla mer när du jobbar? coolt! ja känner mej bara mindre o mindre aktiv då arbetet suger musten ur mej, heller skulle ja nog köra på 3/4 timmar burk rack om dan o dyka på kvällen o där emellan måla osv.. peace to the thieves! annars så brukar man ju nog få billigt per post burkar o roller färg osv.. men då brukar det bara vara billigatre i kvantiet.. så lite 50/50
Beror lite på... Antingen så skissar jag bara och det kan i princip vara gratis om man inte har cash. Annars blir det väl några hundra per månad på postorder från vår lilla huvudstad...
TendenzJajamen whoa poäng är eftertraktade, tycker ja det verka jävligt meninglöst att skriva hur tuff man är som snor cannor på whoa om hälften av alla som skriver det gjorde det i verkligheten skulle det märkas.. va vinner du på att skriva det ?sen av ren nyfikenhet ser du whoa som svensk underklass? tkr ja bara jävligt synd om dej du kanske borde röra dej några meter från dataskärmen å sluta läxa upp folk på whoa så se dej omkring det är ju faktist sommar..
ja köpr när ja har pengar e svårt o säga hur mycke ja slösar varierar så mycke men en penna / sko kräm + ink räcker ju rätt länge så de mesta går på burkar
TendenzFattar du lika dåligt som du verkar ? varför skriva på whoa att man rakkar cannor varje dag å alldrig betalat en spänn på att måla? varför ? ENDA jag har sagt är vad folk vill få ut av denna tråd ja har inte trakat ner på folk, Jag skrev också med STORA bokstäver OCH skriver det i tråden.. fattar du inte hur löjligt det verkar med 40-50 *writerS* man inte vet ett skit om som ba - aaa fan va ja´rakkar cans asså.. trakkar inte ner på folk som rakkar utan tvärtom men ja trött på denna whoa attityd att skriva hur jävla fräck man är vad får man ut av det Det är min fråga..