graffiti tvspel?
läste i någon tidning om att det skulle koma ett tvspel med graffiti. Någon som vet vad det här är ? det var till ps2 konsollen det skulle komma, undrar om någon som vet vad det är och vad det heter.
blir man ful av att tro på gud, eller tror man på gud för att man är ful /socker conny
stämmer
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
tack ska ni ha
blir man ful av att tro på gud, eller tror man på gud för att man är ful /socker conny
Ooh ett nytt spel som ska inkaseras
Men det finns en trailer och den är så fet att man trillar av stolen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kommer det iten till pc?
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Man created booze, God created grass /Terror (Vimoa) what?!
coolt spel, men det verkade vara allt utom själva målandet, mer som en mänsklig spiderman som ska till olika ställen
.¤¤¤ The prophet has spoken! ¤¤¤.
är det nån som vet när det kommer ut?
Take the red pill or take the blue pill? Or punsh Morpheus in the face and take em both pills!!!
två frågor =) har spelet släpts och isf, hur får man tag i det?
yeah dude?
Det släpps 17/2 och kan köpas på t.ex.
www.cdon.com Känns som att det kommer vara rätt ruttet men man kommer nog köpa skiten ändå...
Crüel town, it's a Crüel town...
Det som känns riktigt ruttet är att det är spelreklam på Montana Black- burkarna. Hejja hejja reklampelare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag håller inte med er som säger att det kommer vara dåligt för writing eller att de kommer bli fel på nått sätt. Enligt mig så verkar det som att dem har gjort det så seriöst som det kan gå, dom har fått stora målare in i projektet så som Cope2 , T-kid, Obey, Seen, Futura m.m , Då känns det som att det är ganska seriöst. + att marc ecko har väll inte världens sämsta rykte ? Även "stora" namn inom rösterna till spelet som Talib Kweli och så, iallfall min åsikt.
vadå de låter ju collt med reklam på burkarna =) synd att de är så långt dit man köper burkar :'(
Kommer det till PC som sagt, så man kan pirata skiten.
Skivsamlare
2006-01-26 14:42
jag vann 50centspelet och tänkte, visst - hur kasst kan det va, trailern är ju fet och dom har säkert pumpat en massa cash i det. Men satan vad dåligt det var, spelade en halvtimma och har inte rört det sen dess, kamera o kontroll och allt sånt är skäp. Dock så hoppas jag på getting up men man ska inte ropa hej förenns man suttit ett tag med det.
fair enough..
Tycker också att det verkar brista på sättet han målar, slår vad om att han inte ens skissar, fyller i och sen kör outlines utan att allt bara fade:ar fram. Ingen känsla i det ju.
Om jag har fattat det rätt så ska man även typ slåss och hoppa mellan skyskrapor och grejer... Men man ska inte döma ut det innan man har provat.
Crüel town, it's a Crüel town...
nice med graffspel men verkar inte vara så bra grafik tyvärr
Hej jag undrar om nån vet hur getting up e uppbygt asså jag undrar ere som Gta att man går runt och tar uppdrag eller att man får ett hela tiden eller om det finns nå mode där man kan gå runt själv! skulle va sjyst ifall nån svara :) pEeeZ
detr kommer typ u 15:e feb
and if you betray us I will rip you fucking balls of and stuff them up your ass so the next time shit you will shit all over your balls!!
Ska köpa det till x-box tror jag =)
skall köpa det till Ps2 men ere nån som kan säga svaret på min fråga :P!
du va me inte snabb..de har ju man ju vetat i snart ett halv år
Graffiti Rules
eco_ haha jaja men det har ju vartt försenat om det e mej du frågar :P
om man går in på www.gametrailers.com och söker på marc ecko där så kan man hitta rätt sköna trailers..
and if you betray us I will rip you fucking balls of and stuff them up your ass so the next time shit you will shit all over your balls!!
yoyoooyyoyoyo
Gå in och tävla om spelet på
Capital innan ni köper det.
www.capitalsthlm.com
http://www.bandbuilder.com/getting_up/in dex.php?ref_code=D68998
Om man dödar Högern får vi alla ett bättre liv..
sj får man de 1 - 2 dagar innan de släpps =D ja gillar att skryta.. =P
Graffiti Rules
evo_17 hehe nice vad har du gjort för att få det tidigare? :P
"viken skit dom försöker göra pengar på graffiti fuck em " har du köpt up nån gång? ha du kollat på en grafffilme nån gång, har du nån gång köpt montana/belton/bombersbest burkar? ta ett andetag och tänk om.
michaa P15 Ja praktiserade i en data butik så fick ja de som avslutnings present =D
Graffiti Rules