Målning på en polisbil?
Jag såg en bild (för jag vet inte hur längesedan) där en amerikansksnutbil hade blivit offer för en piece, vilket jag tyckte var rätt så lustigt. Så första frågan är: Är den bilden fake eller for real? Sen andra frågan: Någon som kan länka den bilden till mig om den orkar? Tacksam för svar :)
At the gates of Eternity...
MW (Most Wanted) Gjorde en på en polisbuss utanför polishuset på tredjelånggatan i gbg.
When we're good they never remember. When we're bad they never forget.
Ok, någon som orkar länka? Vill gärna se en svensksnutbil också hehe
hps rc har bombat en v70 snutbil och kört en piece på en piket buss :) samt jallo har lagt en rooftop på polishuset propps till dem :P
Montana luktar gott
Graffare
2005-06-02 19:53
über fett!
They called me Mr. Glass
Så någon som kan länka? Försökt att googla det, men har inte hittat ett skit
man ska INTE bomba piké bilar på fyllan......
MYCKET SNACK, LITE VERKSTAD...
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
Lite rolig historia: allas våra The Latin Kings bombade polishuset när de spelade i Östersund -94. De torskade såklart men fick sedan plank och burkar att måla på istället av våran helylle-poliskår här uppe, hehe.
Intressepenisen hårdnar!
OCH VAD FAN VET DU OM DET???????
HållHuvudetHögt : Han kanske menade att alla snackar här, men ingen länkar en bild. Vilket jag i första taget frågade om hehe
Haha så fett! :D Tack!
HPS har kröt ett par kommer jag ihåg
jag vill se bild bild bild..
jag kan inte stava...
älskar den rosa pansarvagnen
älskar med den rosa pansarvagnen
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
fett ful den rosa pansarvagnen.. rosa av alla färger... mer värt att lägga en piece... och måla om en tank
K-line UsassinS
civvarn tror själva faktumet att den är rosa är en del av skämtet...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erorone... jo jag förstod skämtet.. tyckte inte det var kul bara ;)
K-line UsassinS
"..lagt en rooftop på polishuset.." nice!!
www.myspace.com/psyenceuromaniac
hahahaha ere ingen som har kört svensk gris bil da? vet att de många som har kört väktar bilar.. :P men de inte lika kul.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
haha clean tråd. ialalflal här är hps-grejen på polisbils-grejen. peace.
hpspolis.jpg
synd att en inte var snygg bara
Mr_D P59 dom kanske hade det stressigt?
inte lugnaste spoten att köra kanske, undra va piket snutarna skulle göra om man torska, man ser nog ut som en gorby's i ansiktet efteråt
been there, done that.
K-LINE FUCKING ROCKSTAR
HC! word fy
Alla vill ha fame men ingen vill ha knas.
piké är ingen skjorta, det är en tröja, därav namnet pikétröja.. på engelska heter det golf-shirt
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
Graffare
2005-06-12 13:10
jag sprutade öl på en polisbil, inte riktigt vad du frågaed efter, men ändå... det var en gris-bil... har tyvärr ingen bild...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
challå
jag kan inte stava...
Cha
så härligt kaxigt :)
de MÅSTE ju vara fake! hur ska annars en POLISBIL blivit nergraffad? :O de går ju inte o måla en bil!! de finns ju graff på andra bilar, båtar, tåg, flygplan, lastbilar... men POLISBIL?! ojojoj....
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
hahaha word!
fuck all you haters!
hahahaha såklart jag driiver :D:D:D va tror ni egentligen? haha.. som om de e värsta grejjen.. jag har graffat på en graffiti-borttagar.bil :P...
http://www.upptown.eu.org/upload/uploade d/13050.jpg http://www.upptown.eu.org/upload/uploade d/13049.jpg http://www.upptown.eu.org/upload/uploade d/13048.jpg bilder från getok oya crew
sporta sporta
reksen fina pix, men vad gör dom i den här tråden?
yeaa reksen.. up-town :P biiiatch
reksen va händer?
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
hurru bakelsen dom där funkar ju inte!
------ChRoMe-----