I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

graff canvas på tex jeans rygg?

Vår Hiphop - Graffiti

2005-04-13 22:11

graff canvas på tex jeans rygg?

hoppas ni förstår va ja menar..några tips om hu rman gör sånna tycker det ser väldigt bra ut..

hur bearbetar man den..använder man sprayfärg? etc..

tack på förhand

www.skize.sewww.skize.se

2005-04-13 22:37
du måste nog vara en lagom bra tecknare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-14 00:06
posca funkar med,, sen sprayar du sån man har när man gör så skor inte läcker in vatten, inpregnerings spray.,. sprayar du det ovanpå bara

2005-04-14 04:49
klipp ut en kanvas bit som passar in pa ryggtavlan och nar du ar klar med din piece sa sy pa den pa jackan. easy

2005-04-14 08:09
nasty1 ja e gansak hyfsad tecknare kanske itne som skize o dem men ja e ok..

HållHuvudetHögt posca sorry vet itne va de e..vet du vad det heter den sprayman sprayar så det iten läcker in..kan iofs kolla pp det senare om du inte vet..tack

burn malmoe burn ja tror ja tar ditt exepe

luzzannil
bra ide..ska köra p det med=)

hur funkar sprayfärg direkt på jeans..efter tvätt? nån som vet det

2005-04-14 08:26
nu ve tja vilken spray du menar man ska dra över för inte vatten ska komma in:)..missuppfattade det..ciao

2005-04-14 11:17
doorslamriddim:: haha! som de skånska killarna i filmen på webbsideforumet!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2005-04-14 15:53
mowqli,
då fixar det sig nog =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-14 17:32
jalcrew
om du känner skize..kanske du kan fråga om honom om lite tips?

tack för er andra..köpte canvas papper idag..:)

får plats med två stycken på det..sak köpa lite hobby färg..har lite cannor liggande:) hoppas på att bli klar efter helgen:)

2005-04-14 17:57
holy shit jalcrew du är min idol, önskar att jag var värdig att äta ditt snor...
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2005-04-15 13:41
aja nu räcker det kasnke med skize:P..men men..har ni nåt lätt tips på hur man fårupp mallen p åsjälva jeans baksidan till canvasen? har hållt på o mäta o skissa..finns det nåt simplare sätt? tack

2005-04-15 19:13
ok sorry gäddan..jo duken funkar skit fint än så länge..har varit hos min polare och lagt ett lager svart på hela duken sen han ja inte mer..ska lägga in själva motivet imon...hör av mig senare nnär allt e på plats..ciao så länge:)

2005-04-15 23:25
så jävla tung sån där..
polare gjorde sån på sin jacka

han använda nån plastfärg i sin airbrush som han sen smälte på....eller värmde så den smälte..
sen lite impreg.
fast de kan bara handtvättas...
K-line UsassinS