I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

fuk graff - vard att kopa?

Vår Hiphop - Graffiti

2005-03-27 20:56

fuk graff - vard att kopa?

Har nan sett den? ar den vard att kopa?

We run these streets like cops do red lights!

2005-03-27 21:07
Fuk graff. suger sten hårt. Bara massa throw ups hella tiden.

2005-03-27 21:11
det är ju det som e fett! Damage: Toys? tycker inte sacer är så toy..

2005-03-27 21:24
toys??Märks att folk har koll på writers i NYC..
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2005-03-27 21:29
ehh vadå stockholms scenen e vel den enda?
whoa är inte en community, det är en livstil.

2005-03-27 21:35
ibland så känns det ju som det är den enda som folk vet om härinne på dagiset..
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2005-03-27 22:23
speciellt korn e toy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-27 23:58
den e rätt skön att softa till..
en del roliga grejer t.ex när han står på ett biltak och lägger en throwie, och när kamerakillen snackar me en kille som målat och han säger "nigga" minst 2 ggr i varje mening, och det man ser på hans hals att han e vit :P

men som sagt köp nåt annat för pengarna och tanka rullen istället är mitt tips :)
Snus är de intellektuellas drog.©<br>

2005-03-28 01:51
jag tyckte fan filmen var ball som fan... fick mej att dricka mer bärs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-28 13:12
fuk graff innehåller bombing, men de flesta är toys.
mista gör bra grejer. korn e rolig. spek va grym i kings destroy, men gör tristare throwies i denna film.
sacer? missade hans sektion isf..
att filma bombade städer är inte en dålig sak, men få filmskapare utnyttjar den grejen, och filmar foton ist. det måste varit en toy som har gjort filmen.

ska man se nån köra ska det vara nån som kan, oavsett om han är känd eller inte. men skrytande toys ere värsta. jag har ingenting mot toys förrän dom beter sig så jävla toyigt och tror att dom e så grymma.

filmen innehåller en massa north face jackor och skitsnack om fuck "this and that burrough", vilket e roligt att höra.

pirates e bättre, ja.
www.myspace.com/psyenceuromaniac