Adams King-size marker projekt?
Är det nån som har köpt den? isf, är den värd att köpa?
And I'm your mothers boyfriend, so I think you know my name
en bok. Som adams har gjort.
verkar jävligt intressant.
vilka va det som fick markers förutom nug?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Sacer, Twist, Foe Kegr, Nug och Zys. tror de va dom iaf..
Beskrivning av boken Stockholms gatukonstnären Adams har efter flera år hårt arbete fått ihop en fantastiskt liten bok som heter King Size. Adams har byggt ett antal flowpens i jätteformat som han har delat ut till olika writers. Några av världens bästa bombare är presenterade med egna kapitel i boken. Medverkande är Sacer, Twist, Foe Kegr, Nug och Zys. Utöver alla bilder vilket fyller största delen av boken har även Joe Austin, Andreas Berg och Craig Castleman bidragit med varsin text om tags, Pocketbokens omslag är handgjort i packkartonger från USA. Upplagan är 3000 ex.
King size marker project - av Adams (klicka på detaljer knappen för att se lite av innehållet i boken.)
vem är zys? aldrig hört om.. har man missat mycket?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Verkar riktigt soft faktiskt, helt klart överkomligt pris
HMOR
finns den på nån affär i stockholm eller måste man beställa?
Street savvy
har den, har däremot inte tagit mig tid o läst texterna men bilderna är nice.
kos116: hl har den. eller hade iaf, dom hade en av king size markerserna stående i disken med. men d kanske bara va förr.
härligt! vad kostar den på hl?
Street savvy
Moderator
2005-03-24 13:53
cool liten bok. diggar man målare som twist, sacer, nug, kegr ... så är den ett måste. och vem fan gillar inte dem? : )
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
har bara kollat i den o den ser ganska hård ut faktist =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
_Dejavu : Ja, Adams.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett värt köp alla gånger.
joråsåatt
den är cool....dömer utifrån bilderna, men ändå.
Passion found
100 spänn? inte ens en fråga om pengar längre liksom klart köp
K-line UsassinS
ere nå kegr grejer från stockholm? tillsammans med nån svensk målare?
Potatis, potatis, polis gris
zlatan hur menar du?? kegr och nån svensk writer som bombat ihop eller vad?
Passion found
_Dejavu : Det klart det inte är idiot.
haschpuppie: omöjligt ere juh inte då de e en guide hur man gör den i juh :)
reespect P41: Det här är whoa, här vet folk inte hur man tvättar händerna...
pt-s japp, typ kegr i sthlm fottat av adams? eller e d Köpenhamns grejer typ?
Potatis, potatis, polis gris
hade adams gjort dom där flowsen själv eller går det att köpa sånna nån stans? verkar riktigt sköna.härligt rinn på kegr!!!
ÄBOD
damn! där snackar vi flows ;)
frid & fröjd!
låter värt, hur många sidor?.... all svartvitt right?
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Jo, det finns kompletta specifikationer på vilka delar som behövs etc för att bygga dom, men jag tycker dom inte är så sjukt mycket brutalare än kiwi3or, men dom är snygga.
amfetaminpsykos står det i boken eller???
ÄBOD
Rastahunden Sidan 9-53, illustrationer av de individuella delarna samt hur han monterar dom, sen specifikationer på delarna (längd etc).
hachpuppie: haha :) okej då
amfetaminpsykos haha det är väl halva boken typ
ÄBOD
Boken är rätt skön, inget omslag är unikt från de andra. inehållet duger, bra köp!
TAPETKLISTER
de ser ju ut som vanliga skoputsar fast ännu bredare... verkar vara fet som fan hur som helst. sköna bombare.