I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

trött på graffiti..

Vår Hiphop - Graffiti

   

2005-03-21 18:34

trött på graffiti..

Jag har pysslat med graffiti i ca: 4 år, jag har målat, taggat, gjort det mesta man kan, målat lagligt och målat olagligt. Det har i långa perioder tagit den största delan av min tid och mina pengar. Jag är inte särskilt gammal, 17 år, men jag har tröttnat på graffiti i sin vanligaste form något så enormt. Jag har inget kvar längre inom graffiti känns det som...

Graffiti idag är så sjukt tråkigt... Folk gör text på olika sätt men i slutändan liknar alla någon annan hur speciell man än försöker vara. De som utmärker sig hänger ofta ut på galleri och där tycker jag att det intressanta tar vid.

Sen detta forum som jag kollade in i varje dag för nåt år sen som idag är det värsta jag har sett, skisstävling hit, visa din skills så visar jag, din skiss var ful, min var snygg... vem bryr sig?

Självklart har jag inte tröttnat på att utrycka mej genom att rita måla och skapa. Men graffiti suger idag idag.

Vet inte varför jag trycker på skicka, förmodligen håller ingen med mig.

http://www.earforcefm.blogspot.com