Väggen i orminge
Tjabba! Jag har startat projektet tilsammans med en polare, och några till, och fixat lagliga väggen i ominge. Det e sant att klottret har minskat, men det beror på alla som besöker väggen också, fan, om vi målare softar me klottret ute speciellt i orminge så kommer väggen att hålla till sommar o.s.v. om vi sköter oss. Vi var nära på att förlora väggen p.g.a. toys men jag hoppas att alla ni målare som läser detta och besöker väggen stödjer oss med att plocka undan burkarna efter er och att ni inte klottrar i området! STÖDJ OSS OCH HJÄLP TILL ATT FIXA FLER VÄGGAR OM NI VILL MÅLA MER!!
Folk borde förstå att man inte färglägger berg eller markyta runt väggen, men det gör dom inte!
Neizvestnyj P19 wörrrd... hela huset borde vara lagligt.. och mer där till..
Men det är ju bara för att du ser så hård ut MytoManen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
manen_myto Okej, då är det väl så att man inte behöver vänta =)
manen_myto : Så lär det inte vara i sommar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej sommaren lär vara poppis som fan, kul när folk ska köra enorma projekt och folk får stå och vänta. Lär inte bli poppis. Dom får lösa de
nån dom kan langa pica på väggen så ma nvet om det är värt mödan?!
Sätt upp en stor container där man kan dumpa kannorna!
fear and loathing
Tunnelbana till slussen, buss mot orminge centrum blir lättast.
Självklart borde alla förstå att om man klottrar på sidan av väggen, så dröjer det inte länge innan den är borta. Och sen att ni klagar över att vänta. Fan gå upp i tid. Vad fan tror ni? Glida dit 1 en sommardag?
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
Håller med talaren här över, fyfan för väntan vid en laglig vägg!
ja tycker att de finns en jävla massa fames..allt handlar om att utforska! är man en liten råtta så pallar man de..heheheheee..orminge är soft för att de är tegel!
"Blod Givarna" "för den där känslan av proferssionellt rengjorda tänder i hemmet"
Ainster P19 Menar du att om man utgår från ett visst tänknade så är plywood i Stuvsta gratis? Eller menar du verkligen att det man inte behöver betala?
om du vill bli av med burkarna är det ju en bra börgan att sätta upp en sop tunne eller nått annat
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
när jag var där sist behövde jag bara vänta i 2 minuter man kör ju över den som blir klar först =)
555 TAR MIG HEM!
Och varför ville du få det sagt? Håll dig till ditt fame isåfall då?
Respekt för lagliga väggar!
röd är inte död gul är inte ful grön är skön.
aah, fan lyssna till mannen bakom idén..
dreams of dask vol.3 har alltid pennor att sälja! kontakta mig...
När ska det dyka upp en hall of fame-vägg...? Där bara schyssta grejer får göras...? Väggen i Orminge e väl alltid täckt med fula toypieces...? Om nån lägger massa färg o tid vore det chill om det får sitta ett tag innan nån 12åring kommer med pinkycaps o krom o lägger en throwup över...
More than words...that´s what we do!!
men d e bra att toys får öva sig på lagliga väggar så de kan måla lite bättre sen sen till alla som verkar tro att det kommer bli världens köbildning...jag tror ni har fel, men jag vet ju iofs inte..
Söker du beef?
Svampis P18: Är du skön eller? Jag har inte varit där. Men av tråden att döma så finns det plats för ungefär 5pieces. Det är med andra ord plats för en sjysst Prod. Om fem kompisar kör prod i ett par timmar kommer det garanterat bli en härlig kö exempelvis.
hydez P25 Man får hålla sig till de inoficiella hall of famesen helt enkelt. Funkar inte i dagens stockholm annars.
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
haschpuppie P13 sluta spekulera när du inte ens vart där!
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
haschpuppie P13 Neizvestnyj P19 sa i början av tråden att den var knappt 50 meter...d borde få plats några fler än 5 pieces då tycker jag.. sen varför skulle alla vara där samtidigt?
Söker du beef?
fan dem som fuckar orminge :)
..
my bad. har alldrig vatt på stället bor inte i sthlm men tänkte att det inte fans nån efter som det klagades över att folk slängde burkarna utanför.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
bra artcrime P-1 : du tog det som en man o erkände ditt fel :) Sånt uppskattas!
..
ricol Blir den lagliga väggen 50meter lång?
kolla min pressbild Marulksvans
..
jag tycker att alla kan sluta snacka om väggen.. jag börjar bara grina eftersom den skall läggas ner, såg det för några dagar sen. dem satte upp lappar på väggen och skrev att börnen på skolar brevid e alergiska och att det blir så mkt fester där + att dem sem e i huset mår illa av tryckgasen som åker in i huset :/ är väldigt ledsen sry grabbar.. peace
http://www.myspace.com/recodprod
barnen på skolan* bah... skyller på tangentbordet
http://www.myspace.com/recodprod
jones Vad jag inte förstår är vart den kommer ligga i orminge, kommer inte på någon yta som är 50meter lång för tillfället som ligger 100meter bort.
hehe, hulken...
För övrigt anser jag att graffitiforumet på whoa bör förstöras.