Insändare i UNT av arg medborgare =)
Insändare i UNT (Uppsala Nya Tidning) av en arg uppsala bo: Klottret är ett hot mot både samhället och mig. Smetet är i hetluften igen. Nu ska det tydligen bli fullt legalt att kluddra ner i Uppsalas närmiljö. Som flera studier jag läst (ni ska inte tro att jag är helt bortkommen när det gäller kluddret i stan, har själv dokumenterat många nerkletade och sönderslagna fasader i och omkring stan) visar att klotter föder klotter och med fullt legala alternativ skulle klottrarna kunna härja fritt i stan. Häromdagen satt jag och läste någon gratistidning som jag snappat upp i gallerian. I den stod det om två klottrare, Curry och Dice, två killar som smetat ner över 2000 fasader under en tioårsperiod! Vill ni att killar som de ska få slippa straff trots att de kostat både dig och mig mångmiljardbelopp? Det fick mig att tappa matlusten, min dag var förstörd. Jag ser nerklottrade fasader som ett direkt angrepp och hån mot både mig och samhället. Jag tycker att de folkvalda ska tänka över vilka vandaler och misshandlare de vill ge fria tyglar. Grip klottrarna nu! Timmy Fonden Vad tycks....vandaler och misshandlare =)
yeah o sånt fan...
kul att nån bryr sig iaf.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Bra exempel på ohederlig argumentation.
för sent
Graffare
2005-02-10 17:17
jovars.. mångmiljard..
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Jag förstår honom. Bara det att viljor och åsikter är så olika så man måste mötas halvvägs. ett exempel jag tycker borde vara något att tänka lite på är det som jag skrev i tråden som heter något i stil med "mot nolltolerans" .. jag menar, han som skrev insändaren har ju till viss del rätt, en del av klottret är banne mig skitfult och många människor håller nog med honom så, man får som sagt kompromissa så att även "vi" får våra viljor igenom.. kolla den andra tråden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad stog om curry o dice???...var de intervjuade eller?
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
stackars Timmy Fonden tycker att alla ska ge han en gruppkram
You can put a bullet in my head but you can never kill what i said..
"kostat både dig och mig mångmiljardbelopp"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltid lika roligt att läsa sånna här inändare och övriga artiklar. Alltid roligt att se hur våran konst upprör och skapa diskutioner bland folk.
så rätt,sätt dit alla smetande snorungar
Om man ska klaga över sånt där att skattepengarna går till att sanera klotter, så kan man ju lika gärna klaga på att en hel del utav våra skattepengar gick till att köpa nya ljusstatkar här i julas till det nya polishuset i Uppsala....
-Goliath- Ja, det är jag väl medveten om! förstår inte riktigt vart du vill komma eftersom att jag håller med dig om det du skrev.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
gräv en grop
jag är helt på gato_vbg ... snubben behöver en kram
Moderator
2005-02-10 22:25
40Gädda Tyvärr så är det inte ett fritt samhälle som vi lever i...
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Men timmy va ju på läst det hade han ju skrivit att han va alla vet nu att graffare är misshandlare alla ingen kommer undan alla är det shit kommer inte våga gå på stan för alla graffare:(
har inget samvete!
fjant att skriva sån smörja i onödan! eftersom det är skrivet i ironi för dem som inte fattar det... lägg ned va..//henkosh
Potatis, potatis, polis gris
hoho timmy fondén
undertiden
haha det där var roande o läsa :)
fuck Timmy Fonden sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk sug kuk
BAJEN FANS!
I Jönköping minskade det olagliga "klottret" med 50% när det uppfördes två lagliga alternativ i stan. Svara på insändaren och säg det! :P
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Nej, nu ringer vi alla honom och ber om förlåt.
det vaqr en väktare som skrev idag i unt att han tyckte graffiti var "coolt och "ballt" o att det va kul o se eller nåt, insändare som svar på timmyboy's
http://www.myspace.com/charlychanter
"Jag ser nerklottrade fasader som ett direkt angrepp och hån mot både mig och samhället." skriv insändare om pedofiler och våldtäktsmän istället.. vafan, jävla idiot.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
ok nu nu hänger jag med om dagens insändare
din morsa ja
Generation Bry
yeah o sånt fan...
Neeej, whatisthis? Jag kan också! Se! Generation spy eller My... eller generation by.. eller kry...
Jag håller med honom helt och hållet! Graffiti har blivit e fjortis grej, det är och kommer aldrig bli som det en gång var. Jag slår vad om att medelåldern bland dagens graffare ligger på 13 år. Så alla ni 20 taggare som springer ute på nätterna och klotterar, väx upp för fan.
ge mig en pistol ock jag skjuter han...
In it for the game, not for the lame...
nån väktare svarade på hans insändare o sa att han gillade graff!....han var väktare!...vilken jävla dubbelmoral....han ba : jag tycker det är bra med graffiti...de ungas konstform bör respekteras...jag känner de flesta graffare i uppsala och tycker det är kul att få ''hänga me'' i ungdomskulturen....det gör mig ''cool'' och ''ball''... något sånt sa han..minns inte så bra men hahaha en skön väktare isåfall:D:D:D.....om han gillar graff hur gör han då om han ser en graffare?...ställer han sig o knasar för att hänga me i kulturen eller?:D
It's a matter of bombin' , knowin' that I can do it.....
insändren var skrivet i falskt namn....
-bye sea chair ten.
hihihi, sicken tönt
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
är det jag som är en insändare? hELVETEEEEE
snälla kan någon admin ta bort den här tråden, ämnet verkar ju inte vara relevant längre..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
nedrans P18 sluta whina, om dom slutar finns det ju fan inget bra kvar. l
Rehab is for quiters.