I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inbrott i källarförråd - burkar borta

Vår Hiphop - Graffiti

   

2004-12-25 17:05

Inbrott i källarförråd - burkar borta

Jaha, så i förrigår skulle jag ner och plocka fram lite burkar ur förrådet. Märker att hänglåset krånglar när jag ska låsa upp. Får iallafall upp det till slut och märker då att någon varit inne och plockat med sig en papperskasse och en systempåse med burkar. Papperskassen innehöll mina egna burkar, systempåsen tillhörde en kompis. Tråkigt. Skumt. Vilken tur ungarna fått eftersom mitt förråd verkade vara det enda förrådet som dom gått in i. Är ganska säker på att det var klottrare som varit inne eftersom dom bara tog kannorna. Hade iofs inget annat av värde, men dom hade inte ens rotat bland dom andra sakerna. Det bor pundare och annat pack i mitt hus. Men någon målare känner jag inte till. Aja, bor ni (eller eran kompis) på Kristinehamnsgatan i Farsta och har råkat gått in i fel förråd och plockat sprayburkar kan ni ju vara snälla och gå tillbaka till förrådet och ställa tillbaka dom. Jag har inte bytt lås, så det går att öppna utan nyckel. God jul.