I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill du få din skiss i en bok?

Vår Hiphop - Graffiti

   
Manager

2004-11-16 14:04

Vill du få din skiss i en bok?

Vet inte om rubriken är så bra, men skitsamma, here's the deal.

Jag tänkte prova på att göra en graffbok, på ett lite ovanligt sätt (tror jag iallafall). Boken ska bara innehålla skisser, och eventuellt lite text, inte riktigt klar på den fronten ännu.

Hursomhelst, jag tänkte att istället för att jag ska ringa runt och tvinga folk göra skisser, och sen hämta de och hålla på, så har jag kommit på en rätt bra lösning.

Jag skickar ett kuvert med ett ark och ett frankerat kuvert.
Du som vill vara med ger mig din adress, jag skickar kuvertet med arket, du ritar din skiss, och skickar tillbaka skissen i det frankerade kuvertet. Det kostar ingenting för dig, förutom tiden du lägger ner på skissen.
Vill du inte lämna ut din adress till mig av nån anledning, men vill ändå vara med i boken, så kan du få min adress, och skicka in skissen själv, men får då betala portot själv.

Boken kommer tryckas, och ha ett ganska tjockt omslag, dock inte hårdpärm.
Tänkte kränga boken för runt en hundring, beroende lite på hur tjock den blir.

Självklart kommer jag inte ta med oseriösa grejer, eller grejer som är kassa....visst, jag kan inte bedöma allt, men i vissa fall ser man direkt att en skiss ser ut som skit.

I det här skedet kommer jag samla in adresser, och när jag känner att jag har tillräckligt kommer jag börja skicka ut kuverten.

Idéer och annat välkomnas.

Så, vem vill vara med?

Redline!