dunder film!
min farsa var i usa för nåra veckor sen o tog med en nysläppt film osm heter shark tale....kommer nog på bio här om ett halvår typ men ni borde kolla den...en disney pixar film , som handlar om fiskar ( ni kanske sett chirstina aguilera musikvideon ) där bland annat will smith , angelina jolie och robert de niro lägger rösterna...men det skönaste e att will smith fisken oskar faktiskt liknar will smith men skitsamma..den e grym för fiskarna graffar!....fett tungt , o dom lägger tags på valarna som ska föresätälla nå bussar lr nåt...riktigt soft film...tyckte bara det var soft att disney visar fiskar som graffar o så , istället för att bojkotta det som alla andra! =)
It's a matter of bombin' , knowin' that I can do it.....
kul med sånna som ljuger på whoa
kommer snart på bio
Du bankar men får shi komma in.
Vadå bojkottar som alla andra? Det finns väl inte något företag som aktivt bojkottar graffiti i alla dess former förutom Sl (och andra tågföretag). Visst alla företag vänder kappan efter vinden, och väljer att ständigt påpeka att de inte uppmanar till illegal graffiti osv. Det kan jag lova att även Disney/Pixar gör. Jag ser ingen skillnad på den här filmen och Disneys val att ta med graff och alla kläder, skivor, mm. som kommer ut med graffitimotiv eller dylikt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han ljuger inte, det finns 3 små fiskar som gör heta gräjjer på reklam plancher etc under filmens gång.
Dom ska göra en slangs ghetto romans i fisk miljö, will smith gör huvudrollens röst.
Så valarna blir som tåg osv, ja ni förstår säkert.
www.sharktale.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fy fan, såg den där filmen för ett tag sen. tycker det är löjligt att dom tillochmed försöker göra fiskar hiphop:P hehe.. näe men inte bara att de har med graff utan hela grejjen att de e så inne att va hiphop. det är ju inte ens bra målare som gjort skiten där för den delen. och som sagt, bojkottar? nej du pöjken. dom flesta lever på våran subkultur. alltid lika schysst att se de senaste jc kids kläderna me graff, eller skol-start kittet på åhlens me FeTa BuRnErZz på. :/
haha men ja menar inte sånt...typ på kläder o shit hare alltid funnits graff motvi nästan...men asså alla snackar om hur dåligt det är o bla bla bla...kanske disney oxå säger men på den här rullen ser man dom graffa på väggar i ghettot o det ser man ju itne på nån jävla åhlens tröja lr hur?.....o till er som säger att ja ljuger...äh gå in på hemsidan.....men tro mig...filmen e rikiti skön annars oxå....inte bara för att dom graffar...men asså jag vet atte itne e värsta målningarna dom gör men de e ba kul att se graffare i teknad film ;)
Den e rätt kul, Fisken som har huvudrollen jobbar i buffen.
Special Blend Betong Stylish
Jag har sett några snuttar från den på film krönikan och den värkar fett kool
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,, *|__//__\\__| |_ _||______||__________| * OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
haha även om huvudrollsfisken ( oscar ) jobbar i buffen så e hans små ghetto polare graffare o han e iaf inte nån falck-fisk =)
dani_m P14: Finns många exempel på en otrolig dubbelmoral, och vändakappan strategi hos företag. Exempelvis var det Ztv som lanserade "Ban-the-can" kampanjen, och som i mina ögon idagsläget utger sig för att vara "street", "äkta" och allmänt graffvänligtsinnade. Allt handlar om pengar, visserligen innebär inte det att den här filmen är dålig. Det innebär bara att disney använder sig av graffiti, och gör stora pengar på det. Det får man tycka vad man vill om, men så är det.
dani_m P14 Sen när är sharktales en disney produktion? Det är en Dreamworks film och inget annat. Mique Det är en "bil tvätt" för fiskar, ingen buff. Filmen cirkulerar knappast runt graffen om de är det ni tror, hans yngre fisk kompisar retar han genom att måla bilder på han och inget annat.
Neizvestnyj : Inte så konstigt att jag trodde det? före första brukar jag inte se på tecknade filmer, det är nog inte så vanligt att det är graff i sånna skulle jag tro.Dt är ju inte så ovanligt att folk ljuger om olika grejer här på whoa heller.. "o dom lägger tags på valarna" . Tycker jag shälv att det låter inte så trovärdigt, aja skit samma, jag hade fel era fuckers
en målnign står det shark slayer på.
jaja gå in på imbd.com och sök på sharktale å kolla pictures... elelr kolla sharktale sidan å gallery... dock lär de väll inte ha nån större handling i filmen
snacka om mainstream. nä men haha den verkar tung
www.gbg031.se
Empire P20 Hoppas du försökte vara rolig nu...Besserwisser.
Special Blend Betong Stylish
triler på filmen :-p
justmovietrailers.com Cast overview, first billed only:
Will Smith .... Oscar (voice)
Robert De Niro .... Don Lino (voice)
Renée Zellweger .... Angie (voice)
Angelina Jolie .... Lola (voice)
Jack Black .... Lenny (voice)
Martin Scorsese .... Sykes (voice)
Ziggy Marley .... Ernie (voice)
Doug E. Doug .... Bernie (voice)
Michael Imperioli .... Frankie (voice)
Vincent Pastore .... Luca (voice)
Peter Falk .... Don Brizzi (voice)
Katie Couric .... Katie Current (voice)
David Soren .... Shrimp/Worm/Starfish #1/Killer Whale #2 (voice)
David P. Smith .... Crazy Joe (voice)
Bobb'e J. Thompson .... Shortie #1 (voice)
Date: 3 October 2004
Summary: Great cast done in by rotten script and direction
This movie is almost so bad it hurts. You hurt because your body goes stiff from holding a confused look on your face for way too long your muscles freeze up.
This "Its okay to be who you are" tale is one of the most uneven films in memory. A sterling cast is let down by script that is obvious, soon to date, and not funny, as well as direction that hammers home every single point. Things that should put you on the floor with laughter have you shaking your head at how unfunny they are. Only the bits with Marty Scorsese have any real punch and are funny from start to finish (And all of his scenes with De Niro are classic).
Yes, the animation is fantastic. The work on De Niro's Don Lino is simply some of the best character animation ever put on screen and will be a yard stick for years to come. And yes, there are some funny bits, but they operate in a vacuum and so fail to provoke any real laughter.
If you must see this wait for video, or better cable. This is a car wreck.
3 out of 10.
www.imdb.com
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
forfarande inte Pixar som gör den... pixar.com har inte med den som projekt ens..
BadAssCrew
Redaktionen
2004-10-26 15:18
tycker inte det är så¨konstigt jävligt coolt bara :D men det är ju faktiskt inte så ovanligt att sånna som målar graff börjar göra typ seritidningar m,m när dom blir älldre så de kan nog stämma
Montana luktar gott
hehee
www.klottersanering.com ______________________________________
fölåt för mitt misstag...såklart de ska vara dreamworks......hade fel där.....lade inte märke till det i början men den börjar faktiskt me att den där lille pojken på månen på dreamworks bokstäverna fiskar och slänger i sin krok i vattnet :D
eeh, så ni diggar sånt där? fan, kidsen är tom. ännu yngre än jag trodde...
Burger King har en haklapp med graff på nu. kolla in det också!