I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

respekterade?

Vår Hiphop - Graffiti

2004-10-16 23:50

respekterade?

vad är det som gör målare respekterade nu för tiden?
finns ju dem som kör på utav bara helvete, men alla dissar dem..

HYLLA FYLLA!!!!!!!!!!

2004-10-16 23:55
Iofs tycker jag att alla ska bli respekterade, dvs inte bli streckade spittade å överkörda för att man är toy osv.. Alla förtjänar lika mycket respekt ändå.
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse

2004-10-17 01:53
Man skall kunna MÅLA.

2004-10-17 11:26
mrwhoo, det är ungefär som att gämnföra en nyfödd unge med en vuxen man, man slår ungen för att den inte lärt sig prata å gå än, det är samma princip. Alla förtjänar lika mycket respekt ändå, dvs rätten till att få köra en målning & en tag på vilket ställe som helst. Dom som inte förtjänar respekt det är dom personerna som går runt å kör över folk, streckar, helt utan anledning, sånt är bara barnsligt.
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse

2004-10-17 15:25
Stil... Famevagg, station, panel eller boming.. Spelar ingen roll salange det utfors med stil..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-17 17:09
Capdealer där sa du nåt som är sant :) +att man ska ge fan i att hålla på och skryta sina grejer som man kör
down with my crew like estonia <br>

2004-10-17 18:48
Capdealer nej syftade inte på dig menade dit + det jag skrev
down with my crew like estonia <br>

2004-10-17 21:42
För många får fel respekt idag.

2004-10-18 09:03
vad är det som gör målare respekterade nu för tiden?

jag respekterar inte en person mer för att hon/han är bra på att måla eller tvärtom.

jag respekterar folk utifrån hur de är som person och hur de är mot sin omgivning.
så när det handlar om respekt, måste jag känna/ha träffat personen ifråga..

däremot säger mitt sunda förnuft att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött och därför visar jag en viss mån av respekt mot alla, dvs. jag springer inte runt och spittar någon bara för att jag inte känner honom/henne..

2004-10-18 09:17
asså han frågar itne vad man ska göra för att få respekt utan vilka som e respekterade...vilka som e dom tunga målarna nuförtiden!!
It's a matter of bombin' , knowin' that I can do it.....

2004-10-18 09:50
respekt till dom som bombar mycket och bara målar olagligt och inte bara står vid fames eller lagliga pissväggar. sen så är det klart att en idiot är alltid en idiot, även om personen är grym när det kommer till graff..

dom som får NOLL respekt av mig är sellouts, målare som varit olagliga och tagat osv men sen gått över och blivit "konstnärer". det är helt okej att bli konstnär och tjäna pengar på sin talang, men inte om man lämnar graffen helt bakom sig och ÄNDÅ fortsätter kalla sig målare.

fan, en toy som bara bombar får mer respekt av mig än en sådan legalhora.

peace..
Lynguistic: Någon måtta får det väl vara, det är inte lämpligt att vara polis om man har rasistiska åsikter.