I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

någon som har bilder på...

Vår Hiphop - Graffiti

2004-10-12 14:15

någon som har bilder på...

tja

någon som har "övervakningsbilder" från nya tubvagnarna?
skulle vara intressant o se hur bra syn dom har i en tub vagn, vad som syns och inte syns osv. om någon har det får ni gärna skicka något meddelande till mig.
Ursäkta om den här tråden har varit uppe förut, hittade någon bild här på whoa för ett tag sedan men undrar om det finns flera?

Tack på förhand.

Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.

2004-10-12 14:16
visades på efterlyst förra veckan, och det var BRA kvalitet.

2004-10-12 16:04
såg ut som mobilkamera
Street savvy

2004-10-12 16:57
dem flesta nya mobilerna med kamera är bra.. = bra kvalitet..

Kos116 förtydliga vad du menar gammal mobilkamera eller ny? ;P
teaminsaneracing.com

2004-10-12 18:51
det såg knappast ut som en mobilkamera, bilderna var skarpa, men såg hans ansikte väldigt väl.

2004-10-12 19:06
vad kommer det sig att dem visade från dem kamerorna på efterlyst?
HYLLA FYLLA!!!!!!!!!!

2004-10-12 21:00
Äsch är ni rädda för dem ska kunna identifiera er pga dem så va maskerad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-12 21:27
VA? Kallar ni dessa bilder för bra bilder? Vad har ni för krav egentligen, upplösningen är ju tom. sämre än många mobilkameror.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-12 23:01
kanske inte hör till tråden direkt,
men jag undrar snubben på bilden vad ere han har gjort? :P

Hangaround

2004-10-12 23:36
vafan.. titta ner i golvet då när ni går på tåget.. inte mer än så som behövs för att ansiktet inte sak synas ju... eller?
Ölhävers Crew - representerar öl mer än alkolister!
Syns Du Inte, Finns Du Inte!
GMGMGMGMGMGMGMGMGMGMGM

2004-10-12 23:39
Magic_Dolme P21 man kan identifiera folk rätt bra utan direkt ansikts bild..
det är ju inte bara 1 kamera i vagnarna så från nån kamera ska man nog kunna få fram en skarp bild;)

2004-10-13 09:11
skitdåliga bilder ju

Hangaround

2004-10-13 12:10
-leffe- F21

sant sant, men om man har mössa, keps, luva eller nått sånt på sig så e det fan svårt att se hur personen ser ut.. och man kan inte döma nån på hur kläderna ser ut.. det går alltid att klara sig från.. det gjorde jag i alla fall, blev förföljd från medis till mariatorget en natt.. dom sa att dom inte såg ansiktena utan bara kläderna och hur vi gick runt och klottrade, jag nekade och klarade mig..
GMGMGMGMGMGMGMGMGMGMGM

2004-10-13 12:13
Skit dåliga?
Dom håller garanterat i rätten plus att det går nog att få fram bättre bilder om det behövs, de här va en vanlig print

2004-10-13 16:50
Magic_Dolme P21 okie ne det blir ju svårt om dem inte har nåt att gå på:)

2004-10-13 20:11
Den Bilden på hans ansikte är ju tagen ur bilden med hela han..
Det är därför den har så dålig upplösning
Letar du efter bra OG filmer spana in min sida www.Thuggish.biz finns även bra serier och nya music releaser.
http://muaythaisthlm.blogg.se

2004-10-13 21:18
det är tillräckligt bra för att kunna identifiera en men d e knappast bra bild
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,,
*|__//__\\__| |_ _||______||__________|
* OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
Hangaround

2004-10-14 00:54
-leffe- F21

precis.. så däeför tittar man alltid ner i golvet när man går på tåget, sen sätter man sig ner där kamrorna inte har nån koll.. finns vad jag vet 2 ställen i varje vagn där dom inte ser en.. det får var och en ta reda på, sen så e det bara att "go for it!"
.. om folk förstår va jag menar.. =P
GMGMGMGMGMGMGMGMGMGMGM