Överaskades med graffiti på silon
Göte Jacobsson vaknade, klev upp och kikade ut genom fönstret. Såg han det han såg? Jag fick gnugga mig i ögonen ett par gånger, säger han och skrockar åt den nästan 150 kvadratmeter stora graffitimålningen intill E18. www.vf.se
"Tänk om de målat några kor här längst till vänster, och en skog och landskap i mitten och nån älgko med kalvar där borta." :P
Ha ha, skit bra ju. Nån borde ju köra lagligt där nu ju?
"Italian stallion" 10 years of Connection!
håller med...dom gillde den ju...=)) klockrent
yeah its true motherfuckers,im alive n shit-<br> the mainstream motherfuckers try to hide my shit-<br>
Härlig läsning, bra länk :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Synd att det inte fanns någon större bild på hela målningen.
.: Graffiti can't be stopped :.
Någon som kan fixa bild/bilder på målningen/målningarna? hade varit kul att se :)
40Gädda P15 Tror att många är så när det gäller ordentliga färggrejer på gråa betongväggar...............
Man created booze, God created grass /Terror (Vimoa) what?!
Fett najjs :) good work DCA
Montana luktar gott
"Tänk om de målat några kor här längst till vänster" Hahaha, fan den här var skön ;)
No cake for the impurity!
jepp... lätt props till honom... även om han inte var "rätt man"
http://www.earforcefm.blogspot.com
i tidningen fanns en bild på hela målningen, hehe, dagens scoop, skiten va me på första sidan. så nån kanske orkar lägga upp en bild va vet ja...?
nice som fään. skön inställning gubben hade!
spliff macht frei
Ja, om inte någon till exempel kommer fram till att rebusen har någon rasistisk undermening, det vore obehagligt. Annars är det ju ganska snyggt , tycker jag... Skön snubbe.
24/7 always keepin it.
Flumm_Simon P18 tycker att han var normal... det är snyggt... även om inta alla alltid håller medom att sakerna är på rätt ställe...
http://www.earforcefm.blogspot.com
Vete fan .. men dca i karlstad var före.
Moderator
2004-08-11 01:01
Skön snubbe! :) Mer skön-gubbar åt svensk graffiti!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Dca i karlstad är väl lite seriösare och framförallt bättre än dca sthlm..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wch(working class heroes)dom körde här i malmö för nåra år sen..
prydd med gul-orange graffiti av obskyr sort vad menas med det?? obskyr?
Som fisken i vattnet
Svenskt uppslagsord obskyr obskyrt obskyra adj. tvivelaktig, skum
aa
skön inställning på gubben :)
Graffare
2004-08-11 13:39
såå fresh! propps to all tha writers!
They called me Mr. Glass
Haha, grymt. Dom borde nästan åka tillbaks och måla lite kor i sidorna och sen ringa på och be han paya för färgen
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
nån som kan vet ungefär hur många cans det går åt till 150 m2
Bukit lawang
stenkastarrudolf P3 En silo behöver inte vara rund och hög.
ser inte ut på bilden som den är 150meter? ser betydligt mindre ut?
(-Okej jag står för eventuela stav fel i inlägget-) }-----------------Respect-----------------{
respect 150 kvadratmeter var den på..
Ja, Värmlands Folkblad brukar vara en tidning.
okej då hänger jag med!
(-Okej jag står för eventuela stav fel i inlägget-) }-----------------Respect-----------------{
stenkastarrudolf: "ensilagesilo", de finns flera olika sorters silos, ensilage e juh typ färskt gräs inpackat under vit plast, eller har ja fel nu?
RebelDude P17 skulle inte tro det du..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
kacken P17 obskyr äv. obskur adj. ~t • som inte är närmare känd för allmänheten: han skötte en liten ~ studio i New York BET.NYANS: ofta med bibetydelse av tvivelaktighet el. ohederlighet: ~a postorderföretag som skickar försändelser med anonym avsändare HIST.: sedan 1734; av fra. obscur 'mörk; dunkel; hemlig'; av lat. obscurus 'mörk; skum; dunkel'; besl. med 1skugga så nu vet du!
fear and loathing
fy fan va skön bonde asså