I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bortförklaringar...

Vår Hiphop - Graffiti

   

2004-08-05 19:44

bortförklaringar...

Åkte hem från jobbet idag såg att thorhildsplan var målad var signat med ngt i stil med.... "hade bara montana"

är ju inte säker på vad han syftar på med att signa den med det... jag tror att han menar hade bara montana(hardcore...?) och därför blev piecen inte snygg...
vad tror ni...?

jag vet inte vad ni säger men om man ska signa den med... "hade bara dåliga cannor".... "hade slut på färg"...
eller favoriten jag var full.... då en piece fuckar sig så tycker jag bara det e en massa skitsnack lixom det har inte alltid funnits montana gold eller belton o då har man kört med andra b-kannor men det har endå sett snyggt ut...

daim t.ex o en massa andra stora målare kör ju på hardcore and soo on....... heltenkelt om man inte pallar att köra snyggt utan måste ha bortförklaringar så tycker jag man ska skita i att skriva bortförklaringar... vad tycker whoa folket om det..? peace