I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kamrer i tunnelbansvagnar

Vår Hiphop - Graffiti

2004-07-30 23:11

kamrer i tunnelbansvagnar

tja vet ni om kamrerna är på nör förare kör tunell bana?? // mevy crew Gl

// - crew foi - crew 4life

2004-07-30 23:18
om det är som i gbg så är de till för att reda ut brott(inte plankning..dööh)...de tar bilder varannan sekund eller nått sånt...sedan raderas allt efter 24 timmar...och efter det finns det bara typ 2 pers som kan komma åt det...

så har jag fått det förklarat...av en från polishögskolan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-31 12:31
CameraObscura P17
men om de raderas efter 24 timmar hur kan då bara "typ" 2 personer komma åt de?

2004-07-31 12:41
det är den lilla insekten i kameran som kommer ihåg allt och det finns bara 2 personer som kan snacka spindelspråket!

Nej, seriöst... jag tycker också att det låter konstigt.
Men det laddas säkert in i en databas

2004-07-31 12:46
sluta särskriva och lär dig stava...tack

2004-07-31 13:56
filerna raderas väll ur kamerorna då (efter 24 timmar) och arkiveras i nått polis register nånstans i en väldigt kall och fuktig källare..(eller i en dator) sedan finns det bara två lite högre uppsatta poliser som har koderna (nycklarna/rätta fingeravtrycken/rätta näthinnan/paserkortet/kartan/manualen) för att kolla bilder från mer än 24 timmar tillbaka...jag har inte varit där på studie besök eller gjort någon genomgående forskning... bara snackat med en soon-to-be polis peace..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-31 15:37
och hur i helvete ska de spara allt, hur många kameror finns de i varje vagn? ta de gånger så många timmar som varje tåg går och hur i helvete ska de kunna spara filmerna de måste ha större databas än nasa

2004-07-31 16:05
om inget misstänkt brott har begåtts så måste typ banden raderas inom en vecka eller liknande
Det va bättre förr, svenskunderjord!

2004-08-02 14:23
om dom ser en tag ir en död kropp elller en stor blod flek när dom går vid slutstationer anmäller dom typ ir nåt sen så sparar sl filmen
linje11