Lite målningar från Stockholm... [Bilder] Tja, va i sthlm i lite mer än två veckor nu i juli och ha det väldigt trevligt och passade på att fota lite målningar. Så istället för att låta dom skräpa på hårddisken så tänkte jag visa upp dom för er som inte redan har sett dom. Drum på en blå-sak utanför VIVO på hornsgatan foto.otechdesign.com Erir, slussen foto.otechdesign.com Nått skumt vid zinken. vem har gjort det och vad är det? ;) foto.otechdesign.com IQ HD på nått hus vid ringvägen(?) foto.otechdesign.com IROK på samma hus foto.otechdesign.com Luck, slussen foto.otechdesign.com Ocrean(?) på samma som irok och iqhd foto.otechdesign.com Oiks, slussen foto.otechdesign.com Opiat, tantolunden foto.otechdesign.com Plate(?), slussen foto.otechdesign.com Soie, slussen foto.otechdesign.com Wufc, där vid ringvägen foto.otechdesign.com Zenk(?) foto.otechdesign.com Och så lägger jag upp den här filmen också för jag orkar inte fixa till bilderna just nu... foto.otechdesign.com Har nån av er gjort någon utan målningar och inte vill att dom ska ligga och spridas på internet så ber jag er vänligen att skicka ett meddelande till mig så tar jag bort dom direkt! päjs!