I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Felton cannor till bra pris!

Vår Hiphop - Graffiti

   

2004-05-29 22:28

Felton cannor till bra pris!

Har ett gäng felton cans till salu. mycket chrome finns som för övrigt är riiiiiktigt jävla bra....stor och skarp stråle med tex. pink eller gold caps, inte alls så dammig och slö som montana.
sen har jag givetvis en del kulörer också. blått i lite olika nyanser samma med lila och grönt.
har ett par gråa nyanser och även ett par bruna av olika slag.
i rött har jag dock bara mörkrött, typ bordeaux röd.
det finns inget gult eller orange.
har dock en jävligt sjysst nyans typ lite gold fish aktig.
feltons cannor är inget att vara rädd för, dom funkar råbra så länge mnan inte pieacar i 10 minus med dom.
jag säljer iväg dom för 30 spän styck oavsett hur många du köper men du måste köpa minst 5 åt gången.

intresserade?
messa mig så kommer vi överenss om nåt.
Obs! försäljningen sker endast i sthlms området om du inte vill ha säg 100 stycken.



Oki....jag är fullt medveten om att detta är fel forum att skriva i men jag tror ionte så många här i grafforumet brukar kolla i köp och sälj forumet så ofta. har redan lagt in en tråd där för ett tag sen men inte så mycket hände så därför skriver jag här.....tar bort den om nån dag då folk har fått lite nys om det hela.

jomensåatt...nå vet ja.