I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Medhjälp till vandalisering"

Vår Hiphop - Graffiti

   

2004-05-05 14:42

"Medhjälp till vandalisering"

hejsan. nu är det så att jag och vi kallar dem snubbe 1 och människa 2, hade köpt nya flows.
utan att tänka på de så går vi till ett ställer vid en station, (Oöppet ställe) fanns träd osv runt om. Alla fyller på, jag pumpar dock inte pennan på det stället.. människa nummer 2 testar pennan, genom att skriva sin tag på en elbox.. utan en tanke på att det ska hända något,. så glider vi vidare..

Tidigare på den dagen så hade vi varit på highlights, och snubbe nummer 1 köper en svart montana, och en burk inferno färg..
han frågar om jag kan ta sakerna, för att han inte hade någon ryggsäck.. ja sa ja och så var det inget mer med det..

iaf, efter vi glidit en bit, till snubbe nummer 1's hus så kommer en civilklädd snubbe som säger; Hej, jag kommer från securit's klotter grupp, och ni två är misstänkta för medhjälp till vandalisering, och människa nummer 2 för vandalisering.
"Fan tänker jag".
efter några minuter så kommer 2 snutbilar, vi får lämna personuppgifter, adress, postnummer, allt!.
snutarna visiterar oss och tar våra saker, allt..

min fråga är då, vad kan jag få för straff för detta.?
¨
Snuten sa att det kanske inte ens kommer till domstol osv..
så jag kollar med er, nån som har råkat ut för liknande ?

snälla, bara fucking seriösa saker. säg inte: Äru dum, du skulle sprungit, eller : du skulle kastat flowen!.. det är försent nu.,