I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför började du rappa?

Vår Hiphop - Emceeing

   
Promotor

2009-09-17 17:51

Varför började du rappa?

Varför börja just du rappa? Jag tycker att man dagligen stöter på "rappare" som aldrig lyssnat på rapp förr, och inte vet ett skit om scenen, men dom rappar för att alla andra gör det? fan, alla har rätt till att rappa om dom känner för det. Men hur skapades denna vågen? På senaste åren så ramlar det in "rappare" som inte verkar veta ett skit av vad dom sysslar med! "hej jag börja rappa igår"-folket som vill döda för man inte tycker dom är bra, dom som anser sig vara bäst i världen, för dom lyckades droppa en låt som dom själva kan stå ut med att pumpa dag in och ut. Dagens rappare är anledningen till att man inte kan gå ut med att man rappar! Det har blivit en fjortisstämpel numera, för alla rappar, men 98% av dom som skryter om det, suger på det! Och dom suger på det för dom inte lyssnar på hiphop, och då vet dom inte vad som krävs för att göra bra musik! Jag nämner inga namn, men senast igår stötte jag på åtminstånde 3 "rappare" som borde lägga musiken på hyllan.. Igår var en bra dag.

Detta var väl troligtvis bara ett slarvigt sätt att skriva av mig. Men jag hoppas ni förstår vad jag menar! Jag utgår ifrån att det ramlar in kommentarer i tråden, sen vill jag se hur många som svarar att dom rappar för att deras kompisar gör det...

idag "rappar" alla..