I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Liknande Svenskunderjord.com (intresseanmälan)

Vår Hiphop - Emceeing

   
Promotor

2009-08-09 22:33

Liknande Svenskunderjord.com (intresseanmälan)

Häromdagen satt jag en bekant och pratade om b.la den underbara gamla sidan SvenskUnderjord.com (SvU). Då sidan tyvärr är nere, och har vart det sen 2006(?) undrar jag om det ligger nåt intresse att återskapa en liknande sida som fungerar på istortsett samma sätt??

Jag minns att på den tiden var det väldigt många ledsna miner då svu gick ut med att sidan skulle läggas ner. Och sen dess har ingen liknande hemsida skapats(?) eller, inte vad jag har sett iallafall! För er som inte vet vad SvU var, så var det en sida som inriktade sig på Keystyle battles (?) Men hade bland annat musiksläpp och intervjuer (?)

Tanken bakom sidan blir att skapa en sida som inriktar sig på keystyle battles, där man har c.a 10 minuter på sig att skriva en diss mot en motståndare. Battlen listas sedan i en tabell i 2 dygn, där folk har tillgång till att rösta samt kommentera battlen! När 2 dagar har gått så syns Vinsten i en ny lista, så man fortfarande har tillgång till att läsa/kommentera men inte rösta!


Jag (Senick) och Brejkish är två webdesigners som vet att vi skulle kunna klara av ett sånthär projekt! Men då behöver vi veta hur mycket önskan det ligger i att skapa det!
Jag, som grafisk designer står självklart för designen på hela hemsidan för att få det att se så bra ut som möjligt, medans Brejkish då blir hjärnan bakom alla funktioner!