Vilka tcker ni förkänar ett skivkontrakt?
exakt som rubriken! vilka förkänar de härpå whoa? Artister! Tony rissla Sircuz Dekan Akin Kaggen Toppen Hubler Estet Helno Ah ni hajar! skriv skulle va kulo veta vad folk tycker osv! PeAcE
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Den där listan var rätt så pinsam, enligt mig. Vad jag läst/hört så är det inte så jävla glassigt att bli signad alla gånger. Mycket rövslickeri från alla håll och kanter.
Habbe&Lasse Och Kent Jesus
Stanislav. Nej, men tycker att hela Ri-Fa förtjänar skivkontrakt. Dock så har ju Shaz redan, men han borde bli signad av något större tycker jag.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Tycker du borde skrivit mig där ju! :( ^^ Men den bästa där enligt mig e väl Hubler
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Producent
2009-04-29 19:29
haha skriver sig själv längst upp på listan, pinsamma jävel. Helno är den enda där som FÖRTJÄNAR skivkontrakt!
Helno Och kanske Toppen kan få ett kontrakt av Darin :)
be the change
Toppen, Kaggen, Helno, Asma, Taytay, Hubler.. Finns ett gäng som skulle bli feta med riktiga producenter, risken finns dock att hela deras egna stil skulle försvinna..
Hej
Förkänar...Spoiler förtjänar
yeah! asså ag bara skrev några namn! sluta klaga.. jag menar väll alla här på whoa! men skrev exempel!!
Helno helt klart !
www.myspace.com/danielbylund
Jag tycker faktiskt Toppen FörTJ änar det.. sen kan man ju diskutera vad som innebär med ett kontrakt. det verkar som det är bäst att starta eget bolag nuförtiden!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Av dom på listan säger jag nog Helno, han e ju äckligt jävla svintung...
Är inte kingsclub ett bolag? eller har jag fått det om bakfoten?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Word på Juizan, när jag var på Ungkulturdagarna (UKD) i Stockholm för några månader sedan var höll Svenska Akademien föredrag/workshop som jag anmälde mig till. Hela den grejen gick ut på att göra allting själv och slopa skivbolag från första början. Skivbolag tar det mesta av vinsten medan dom gör om ens egen stil fullständigt. Har också fått den uppfattningen om Kingsclub..
Hej
Om du gör en tråd som handlar om vilka som verkligen ska få skivkontrakt, kan du väl för fan vara lite seriösa än att bara " skriva några namn ". Sircuz ? haha Jag skulle säga : Pluralis Skoob Rootpeople Ismen Rmk ( skulle kunna bli en kul entertainer )
Aii
Contra P20 Det skulle vara folk som hänger på Whoa :) För övrigt är redan Ismen och RMK signade.
Hej
varför spekulera i något som aldrig kommer hända?, ingen av er kommer få skivkontakt detta är sverige.
Geni
Faber Yuhani & Lime Fiction Och jag såklart :)
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Dekan skulle väl säkert kunna bli signad av nåt bolag ,
AMG (storhets dubbla kidcolt MG osv) är ganska feta här på whoa
www.myspace.com/friphmusic
helno är tung! riktigt tung .. ismen är redan signade.. dom hade kontrakt i karlstad för ett tag sen men de bröt dom efter ett tag!
Pluralis, Rootpeople och Skoobkickar på whoa såvitt jag vet....
Aii
Och Padawon. Detta är Sverige, tvärtom. Vad som helst kan hända. Kan slå mig gul & blå Frida bli signad kan fan vem som helst det. Vet inte om du hörde henne när hon hängde på Whoa, hursom var hon och är hon KASS med signad. Allt handlar om att bli hörd av rätt person.
Aii
tkr rifa gänget
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Ja men då låter jag dig drömma vidare då Contra, glöm inte att gå till skolan så du inte vaknar vid 30 och klagar över att ditt socialbidrag är för litet. Men men basilusken får säkert skivkontrakt nu när han varit med i tv, mobilen är säkert spammad med samtal från warner bros och Sony osv.
Geni