Skrytsession (kolla hit)
shu funderar på en mass session äre någon som är på! jag har beat, eller om ni har något eget beat som ni vill att alla ska kicka på! hade tänkt detta beatet! Än så länge äre WilleS BetongBlocken Röda Ögon hoppas på fler :P peace skicka ett pm eller skriv här i tråden.
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur haha man kunde kopiera & klistra skiten :P
skulle varit med om min studiodator funkade.
bla.
fängelsedräkt okej nice. skicka ett pm med din msn!
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P
jag är på om du påminner mig på msn senare, du har min msn HUUUNDSIM
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
yes!
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P
sorry, har ingen tid för tillfället ska utomlands! lycka till
Producent
2008-04-25 18:31
Lite mer detaljer tack? Ämnet är ju fastslaget som skryt, men hur många rader och så?
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
8bars joto.
Är på adda mig killmister_91@hot.... bara så du vet kickar mest på engelska men kan svenska med peys
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan tänka mej att joina :)
har glömt att skriva, länka något ni gjort!
inga krav eller så?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
röda ögon är inte rätt person att ställa krav så kör på
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
hahahaha
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
va snackar du om N_Jack?
Han menar att du är dålig, eller det var iaf så jag tolkade det.
Jag är på , pm om de blir ngt!! pz
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
Jag e på :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är på helt klart!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
jag är på
Men du ? Hur många bars var ?
Jaow jag håller på att tanka beatet, går väldigt sakta atm. men när jag hört det så kanske jag händer på om det är bra eller inte :)
Frowdan // ATTITYD CREW
Kan tänka mig att hoppa in, skriv till mig på msn "röda ögon" / cricko.. :)
yes... 8bars äre än så länge men beror ju på hur många som ska va med :P
när är sista datumet man ska skicka in? ska man skicka mixat eller omixat, vem ska man skicka till osv?
mattheew : föreslår att du mixar din egen vers själv! sen skickar du nog till röda ögon.
Vilka är med än så länge ?
Jag är lite sugen, men sen hänger det på er, om jg är för ung, för dålig osv. men adda så kan få lite av min musik. peejjs =D
"Den är inte lång, men den är smal" hahah
Problem P77 : enligt tråden är de ca 7-10 st.. Röda ögon får ta och hålla tråden vid liv, inte min sak, men eftersom jag själv är rätt sugen på att få shittet släppt så hjälper jag till att uppa tråden/få fart på detta nångång! ;)
Ett tips är att göra som jag gjorde (ska förövrigt vara med på den) snacka med honom personligen.. skicka pm eller adda hans msn... rekommendation peace :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Aiit, tack för du orkade räkna åt mig ^^ :D
hur blire nu då ?
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
ska man behöva ta tag i det själv ?
Problem, holla om du gör det, skickade mitt bidrag till honom bara några dagar efter han gjorde tråden.. men inget verkar hända? frid
Ahfan, får se om jag hinner fixa till detta (A) :) Pajjs
sorry boys har inte haft internet på ett jävla bra tag, men är fortfarande folk sugna så kan vi ju dra ihop något?
BullerbyBarnen Crew, SMÖGenröra, Världar i Fantasi
för du kan röka någonting som gör en skön och får allting att kännas som det går att garva åt
Jag kan tänka mig kicka, fortfarande :P
bla.
nu är det såhär att problem har valt ett annat beat att kicka på!
dom som fortfarande e sugna på samma beat kan ju hojta på mig på
[email protected] ..
så tar jag hand om det, så fixar problem sina grejjer på sitt sätt :)..
eller kör på båda? varför itne?
fridens!