I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Battle tävling live

Vår Hiphop - Emceeing

2007-02-26 23:45

Battle tävling live

nu har jag tänkt eftersóm ''hiphoplägret'' kommer att bli av men håller på att planeras så tänkte jag själv arrangera en battle tävling på samma ställe!

om det finns tillräckkligt många intresserade så kommer detta bli av inom kort asså:D

faan vi måste få liv i hiphopen igen nu sitter man bara hemma och väntar på att nån ska släppa en hit:D

ni som är intresserade och har skillzen kan anmäla sig hos mig!

Rappare som ställer upp får gratis boende under tävlingen samt tillgång till dusch m.m

Pris kommer att vara respekten,prissumma(c.a 3500.) and fame:D

anmäl er ju mer folk som skulle komma ju troligare är det att detta blir av!

Minst:20pers.
Max:50-60pers.

detta ska vara hiphop community och jag kommer att anordna fler och fler arrangemang ju mer folks intresse fortfarande lever för hiphopen aiiiighhhht????

lev i frid.
//KaOs.F.G.Krec.!

Pundare med Prestationer.

2007-02-27 11:12
Hehejapp så du tror att sitta bakom datorn inne på whoa gör det?

får man igång saker så börjar det rulla igen är säker på det:D

2007-02-27 16:45
Jågurt kan du inte rent ut sakt bara hålla käften, killen här vill göra nått kul och det ser ut som om han försöker. Va är det med dej tycker du inget är kul eller hade vatt kul o se battles osv big up for you mayn.
Robin (G_Lee)

2007-02-27 18:31
tackar G_Lee tycker heller man inte ska klaga om man själv inte gör nåt:D

Hehejapp: mitt problem är att du tänker inte innan du skriver, det jag menar är att en battle tävling får nog igång mer rörelse än att sitta här inne och inte göra ett skit, tvingar dig inte att gilla iden men tråden är till för som som gör det.

2007-02-28 00:28
Hehejapp 
Du gör bort dig grabben. Denna killen försöker dra igång den här grejjen, om han lyckas eller inte är väl inget du behöver spekulera i?

Sorry om jag smutsar i tråden men ibland blir jag förbannad alltså
www.erikbergstrom.se
Manager

2007-02-28 00:38
Ställ er och kör en cypher på drottninggatan istället.

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-02-28 11:02
tackar er som uppskattar och för er som vill veta har en kille kontaktat mig, han har varit på tävlingar som Professor-P
Organism12 och BT m.m han hade tydligen kontakt med dom, hade inte tänkt att låta 15åringar stå och göra bort sig.

Men sen är det ju upp till var och en att avgöra om dom tror att dom har skillzen ellerhur?

hur som hellst, det så kallade ''hiphoplägret'' är redan bestämt att det ska bli av, nu ska vi bara lägga det lägligt så många kan komma=)

Förmodligen blir det till sommaren!

2007-02-28 11:50
Fg-KaOs! Checka dina pm!
www.myspace.com/avmmusic

2007-02-28 16:32
Jag gissar på att det har större chans att väcka svensk hiphop till liv än att dissa hans projekt.

"Ingen kan göra något så inget blir gjort och varför skulle någon göra något när ingen annan gör det!"
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2007-02-28 21:52
Hehejapp haha rolig du
Lyricist

2007-03-01 06:55
Får jag betalt så är jag med

2007-03-01 11:26
"Pris kommer att vara respekten,prissumma(c.a 3500.) and fame:D"

Är du tillräckligt självsäker, Fegon, så kan du ju tolka det där som betalning. :)
A historian is a prophet in reverse
Lyricist

2007-03-01 15:53
Jag vill ha det i förskott då;D

2007-03-05 18:17
vi är tre rappare som vil lvara med, men var ligger det å hur kommer man dit? och när e de?
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2007-03-09 15:06
Fan va bra, det verkar genomtänkt och tanken är god så förstår inte att någon kan sitta och klaga på att det inte får liv i svensk hiphop. Jag älskar att se livebattles så det lär ju knappast ha motsatt effekt? Eller vad tror du?

Fixa en hemsida och lägg upp informationen lite mer, hm, vad ska man säga? I alla fall att du skriver typ,

Vinster: En keps, 3500kr och en pokal t. ex.

Alltså lite mer kategoriserat typ så det inte ligger rörigt mitt inne i en text. En stund innan det är dags då alltså. Det är en god idé och jag tror det kan bli fett. Nice initiativ som in i helvete eller vad man ska säga.

Sedan tror jag inte det kommer bli åt helvete för folk utan skills ska med, har inte märkt att det blivit så någon gång innan i alla fall, folk ska väl ha mer självinsikt ( Eller vad det heter ) än de som försöker kvala i Idol har i alla fall. De lär ju ändå bli utbuade, och det kan ju också vara kul :)