I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

HipHop läger (följer upp Otis_)

Vår Hiphop - Emceeing

2007-02-25 19:55

HipHop läger (följer upp Otis_)

Nu kan det bli sant!

Har hittat schysst ställe med:

Studio.

BiljardBord =).

Toalett.

Dusch.

Kyl.

Kök.

Datorer(internet uppkoppling)

Scen.

Allt för en ''hiphop'' helg finns där.

Där skulle man kunna anordna battles uppträdande med mera.

Ni som är seriöst intresserade att hjälpa mig med detta kan u kontakta mig med ett mejl, för att kunna hjälpa mig med hyran av lokalen m.m bör man vara 18år om man ej har målsman som kan hjälpa till aiiightt;P

får vi bara ihop personer som KOMMER samt styr upp med allting så kommer detta kunna bli inom 2mån!

Peace out thug brothers!
//Kaos the FG rep!

Beläget i Högsby som ligger i småland!

Pundare med Prestationer.

2007-02-25 20:00
tackar Jollen=) om detta kommer gå så kommer mer info upp:D

hoppas detta kommer gå.. skulle va skitnice:D

sovplatser finns givetvis där:D

Bring the sovsäck:D

and sleep on the GOLV
Moderator

2007-02-25 20:14

Jag skulle gärna vilja detta... så himla kul.. ja snor en dator tar med mig reason och hokkar beats till alla JALLA WALLA !

2007-02-25 20:16
iCeTaIl P19 haha lätt:P

2007-02-25 20:41
Säger som meistah, vart?
Men låter skit coolt!
HANINGE

2007-02-25 21:12
lokalen kommer att ligga i så fall i högsby nåra mil utanför kalmar:D

2007-02-25 21:21
som sagt i HÖGSBY iså fall:D

Profile klart manno:D kommer bjuda brudar:D

2007-02-25 21:33
De uppskattas som fan de här:) men man får nog vänta med de hela, nåra månader, skulle va perffa å ha under en vecka lr helg under sommarlåvet lixom:) tack för att du tog ett sånt bra initiativ mannen(y)
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2007-02-25 21:35

Hur mycket skulle de kosta då? Eftersom om de skulle bli av så hade ju rätt så många kommit? så alla hade ju inte behövt betala så himla mycket..

yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa.

Crew Fbg

2007-02-25 21:48
Ok som sagt dom som kommer vilja vara delaktiga i det här kan skicka ett mail till mig så vi får något gjort:D klart det skulle kunna vara till sommmaren men vi skulle kunna få allting i ording fram tills dess så det bara är att sätta ett datum sen!=)

Kul att det uppskattas men som sagt inte min ide tacka Otis_

Jag fixxade bara lite med det!

2007-02-28 21:20
men hur mycket skulle det kosta med allt ? hyran för lokal o sånt ? ifaall man behöver sponsra :D
4:20 KANRK

2007-02-28 21:50
sponsras behövs inte de är lugnt:P men inträde kommer väl ligga på en 40-50kr iallafall..

2007-02-28 21:51
sen vet jag inte om jag kommer få kommunen att gå med på det heller ska posta ett brev dit imorgon så vi får se, för i såna fall sponsrar dom oss med det:D annars så kommer  jag och 4st till ordna upp det där med cashen:D

2007-03-01 05:58

Inte för att verka negativ eller så, Men jag trodde själva idén var att det skulle vara utomhus och det skulle vara en fet scen, graffiti-plank, Inhägnat och camping och grejjer? Typ som en festival?

Men men kul att ni fixar sånt här med, men tror inte så många kommer orka palla sej ner till kalmar om man nu inte bor neråt..

Vad vore internet utan porr grabbar?

2007-03-02 10:59
Det spelar väll ingen roll om det inte finns något att göra i Kalmar, men åker väll inte precis dit för att gå på sightsing eller leka med locals. Folk ska väll dit för Jamet/lägret/festivalen eller vad fan vi nu ska kalla det. Dock håller jag med om att Kalmar är lite smått avsides. But what doesn't a man do for some good times? Fg! Skriv ett inlägg i denna tråd med all info du har om detta just nu!
www.myspace.com/avmmusic

2007-03-02 22:11
låter ändå frestande men hur blev det med gotland öland stället?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2007-03-03 00:53
men ni som klagar på vart det ska ligga gör nåt själva då om ni är duktiga, jag gör vad jag kan, tvingar ingen att komma dit hoppas bara att folk kommer uppskatta det och ha kul.

2007-03-03 02:59
Blire nått av det så kommer jag nog dit bara för att visa att det va grymt att nån tog tag i det.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe

2007-03-04 12:00
Det är en jävligt bra idé! Men som sagt Fg_kaos, skriv ihop all info du har hitils och posta!
www.myspace.com/avmmusic

2007-07-23 22:24
asså iden är feet, men då äre väll så alla som klagar dom som vill får väll typ anmäla sig hos kaos elr nått sånt så då vet vi exakt hur många som kommer och shii, jag tror dom flessta på whoa uppskattar detta, de är väll bara nåra få som inte gör de. aja nice ide! hoppas lätt detta blir av, GO KAOS pz

2007-07-25 19:16
HOJTA FÖR INFO.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..

2007-07-25 21:35
det finns ett par feta lokaler i jönköping och det är ju mellan gbg-malmö-sthlm inte så långt från allt iaf  ligger ju i centrum mellan de städerna iaf  14 mil från gbg 33 mil från malmö och 33 från sthlm.. det är jam här med den 1 september med massa shit så holla! om info ifall de e nån som vill veta mer HOLLA!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito

2007-07-27 21:11
Säg vilka folk kommer komma ditt känns som det kommer komma massa fjortisar bara. Om ni löser det här hooka ett reklamblad i nån tråd eller nått, yao hade bra.
kill em' all!

2007-07-29 17:55
Låter nice:D
www.myspace.com/suspectrap

2007-07-31 20:22
ihihhh, fan det här låter nice!!! :D styr upp innan skolan börjar nu dirr... jag ställer gärna upp när de gäller cash osv...

langa mail om mer info gärna ... peace.

2007-08-09 15:50
coolt så denna tråd är fortfarande aktuell:) så va händish då?
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2007-08-10 06:33
grabbar, ska ni göranå av hejn så bord ni ta tag i he nu... ni har väl inte sommarlov så länge till ?
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci