Battletävling i keystyle
Joo asså så här ligger det till,Whoa har inte haft en battletävling sen lite innan sommaren 2006. Och eftersom det är nytt år så tycker jag man ska ha en battletävling i keystyle. Pga Lyrisism forumet ser väldigt bra ut just nu. Nästan alla sånna som skriver massa mammadissar osv känns borta därifrån. Jag mena ta en titt på första sidan just idag nästan bara seriösa som skriver där numera, iallafall vad jag ser. Så det hade varit väldigt roligt 1 On 1, tagteam eller crewbattle det kvittar vad det är. Detta är bara ett förslag om en turnering tycker forumet ser bättre ut än på länge. Så varför inte passa på.
Robin (G_Lee)
Och jag ska inte styra upp tävlingen desutom för annas blir det katastrofalt
Robin (G_Lee)
Lyricist
2007-02-13 17:04
jag är med på att hålla i skiten
Två frågor: Vafan är keystyle, och vafan är tagteam...skit i tagteam, den kan jag nog gissa. Som wrestling fast battle?
A historian is a prophet in reverse
och med keystyle menar han tangentbordsbattle.
Det är under planering! Kommer att komma info rätt snart, inom en vecka typ. Troligtvis en 1on1 tävling i keystyle-battle.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Då kan ni slänga denna tråden om det planeras o lägga upp en senare
Robin (G_Lee)
Aha, OK. Jag ställer gärna upp.
A historian is a prophet in reverse
jag e nog me.Engelska Shadow
/Shadow
Jågurt jag vill gärna se dej hålla på såhär mot dem i din egen ålder som bort i sthlm området. Snacka inte så mycket skit om 13-15 åringar,När du själv beter dej som en sån. Leker tuff bakom dataskärmen pricis som en 13-15 åring. Tex vad hade du gjort om kammel skrivit att man skulle skriva upp han på listan?. Ta o svara på den frågan tack
Robin (G_Lee)
fan va glad jag blev nu, ska ni ha kval då, eller kommer dommarna se ut vilka som får kvala in? Skulle va fett kul om man fick mäta sina krafter mot några skillade lyrecister.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
OBS ! OBS ! Domarna ska också ha ett kval, man skickar en ansökan till mig här på Whoa om man är intresserad. Mer info kommer inom kort, ang hur mycket det kostar att vara domare, hur många tusen man ska lägga ihop till 1on1-tävlingens vinstpott etc. Alla fans där ute är även dom välkomna att donera valfri summa till bankgiro #5128-0277"Ingen kan göra allt, men alla kan göra nåt" tjena.
Du ska inte va domare Jågurt du röstar imot alla som är 13 till 16 år (även fast dem är bra).
Robin (G_Lee)
Aa, dem har inget att göra i en sån här tävling ;)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Det kommer att bli en tävling, och det kommer att bli en kvalomgång som alla givetvis får deltaga i. Troligtvis dyker det upp en tråd om tävlingen på tisdag.Jågurt Tack för visat domar intresse. Troligtvis har vi redan domare fixade dock....
Mvh finns massvis med bra killar som är 16 o yngre. Din kompis ten är 16 mena du att han inte har nått o göra i denna tävlingen.
Robin (G_Lee)
nee G_lee, jag skojjade bara, tyckte det lät lite kul eftersom att jag nyss fyllt 17. Det spelar ingen roll om man är 9 asgrymm för min del.
haha aiit då är jag med
Robin (G_Lee)
Hey kidz, ta de lugnt nu och ge inte ifrån er era bästa punchlines före tävlingen ens börjat. Jo att. vi kommer med info om allt mellan himmel och jord och litet till så fort vi bara får ordning på oss själva, och våra liv utanför whoa. Ni kan ju sprida ryktet och börja öva eller whatever. Håll bara upp ögonen, vi säger nog till när det smäller.
Close your eyes, Just feel and realize, it is real and not a dream, I'm in you and you're in me.
Ja, det smäller ganska snart...
ahh tror jag med :D
Robin (G_Lee)
Det vore kul! Jag hoppas verkligen det genomförs!
www.myspace.com/suspectrap
det varkar ju nästan som crewbattle o denna ska köras nästan samtidigt, det blir ett par feta veckor.
Det kommer att bli en tävling, och det kommer att bli en kvalomgång som alla givetvis får deltaga i. Troligtvis dyker det upp en tråd om tävlingen på tisdag. Skrev Crew där uppe
Robin (G_Lee)
då kommer det kanske upp imon
Robin (G_Lee)
jävla snabb du va på svara hahaha
Robin (G_Lee)
Tsun skriver upp sig på engleska!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Methanol, va? You want to get your asskicked? Hur ska Jågurt "hacka" på mig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
???????????? Jag kommer vinna tuneringen, så det är lika bra ni andra inte ställer upp!
Fan va soft med en sån här tävling tycker ja, perfekt till sådana som inte kan rappa men skriver helvetes bra texter eller såna som kan rappa oxå .. blir kul och se vad som skrivs sen när tävlingen är igång =) själv hoppar ja nog det här o kör på crewbattlet i audio forumet.. Peaceee
PARADOX CREW MOTHA FUCKERS
Ämnar lägga upp en info-tråd ikväll, som sagt. Vi filar ännu bara på språk-grejen (svenska/engelska, skilda klasser eller ej, vad tillåtet osv...)
Jag tycker gemensam, för det engelska har lite tunnare utbud av bra lyrecister.
Tråd uppe!
I Battle & Cypher...
Kul att killar tar upp detta & härligt att moderatorerna tar tag i det:P