hjälp med namn
hej hej. nu är det så att jag har tränat på att bli dj, och under all stress hade jag totalt glömt bort vad jag skulle kunna kallas för. och nu kanske jag får ett gig. och nu sitter jag här och har lite ångest över vad jag skulle kunna heta. jag heter Anisha. skulle vara coolt att ha ett djnamn som har ngt med mitt eget namn att göra. jag har kommit på vissa namn både saker som kan ha ngt med mitt namn att göra men även de som inte har det.dj- any beat lay dj dj emress dj double A men vad har nu för tips?
Tizzle Tazz
Rillen nee gillar inte det, det e så långt. kan tänka mig dj Anisha
Tizzle Tazz
asså dj anisha låter sååå, em sååå, em såå jag vet inte jag gillar det inte
Tizzle Tazz
dj cute-hip bara för att likna q-tip hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bikarbonat folk kommer tro att jag härmar dj cute då juh
Tizzle Tazz
dj boo
"life's a garden, dig it."
Producent
2007-02-04 16:29
Hon heter Dj Qute. Kalla dig Dj Sha.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
nej inte boo isånna fall hellre
Dj-ish
Tizzle Tazz
female funk flexer anish
xD
LayDJ är redan upptaget av Josefin i Puss.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
happ där rök den också :(
Tizzle Tazz
kalla dig nåt kul bara.. eller ett smeknamn eller så.
men mitt smeknam är anish men vill inte ha det
Tizzle Tazz
Miss A som du har på din presentation? eller Miss Anish?
Producent
2007-02-04 23:18
Anisha Money XL
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Dj-nish
Producent
2007-02-04 23:45
Raggadish
The cool dj edition 2,0 special effekts. DE ÄR TUNGT!
Dj evul? annars är ju fan Dj anisah najs
dj anus, dina hitar kommer bli SKIT bra, tro mina ord.
Nej nu kommer sista förslaget, mamy dj så kan du konkurera ut dady dj. :)
Du kan ju alltid heta DJ Fantasilös
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Aa Dj Uttalas Double A Dj
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
kanske Dj Premier? eftersom de kommer vara din premiär på scen o allt? eller Dj Shadow eftersom du kommer ut från att ha stått som åskådare bland skuggorna?
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
The Amish DJ?
Dj Nisha?
asså hmm anisha... ja alla säger anisha. men det känns så B på ngt sätt
Tizzle Tazz
kommer ju inte på ngt
Tizzle Tazz
dj kommer-ju-inte-på-ngt ? dj kattröv ^^)
Jag pallar inte ha ett citat här.
Producent
2007-02-06 19:27
Dj Something
DJ Magic Fingerz
I got CD's in my crates, like crack in my pocket<br>Yeah right, neither of the above.
Producent
2007-02-22 22:55
DJ AMATO!!!!!
Musikproducent Lyssna och köp mina beats på http://www.pentmo.com
eller kanske A-trak!
alltså Dj anisha låter ju riktigt bra
http://www.myspace.com/charlychanter
dj gunnar är bra
NY whoa Byb1
första gången ja hittar på dj namn men kan väl slänga till med DJ MC Makafl0w DJ AlzTaR 2007 DJ Proud b!tcH2k7 DJ h0e DJ sko DJ ZOMBIE HUNTER DJ Bäze hunter DJ snobben DJ Rhinocort Aqua DJ asmaspray DJ Jude DJ cool_boy_12 ok, de var allt för denna gång hoppas du hittar något av intresse
Dee Jane ?
A historian is a prophet in reverse
ok guys vad tycker ni om DjLicious
Tizzle Tazz
dj_snak3_eyEz dj_cYberbl00d dj_bloodmurdarah! dj_doomfiZt!!!
DJ Neeshe? (Nii-shii)
A historian is a prophet in reverse