I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjej som sjunger Reff Sökes!

Vår Hiphop - Emceeing

2007-01-25 16:43

Tjej som sjunger Reff Sökes!

Tjo, behöver en tös som sjunger fint som hade kunnat sjunga in en reff som jag har skrivit i en låt..så snabbt som möjligt helst..skriv om nån är intresserad ! peace

Hej !

2007-01-25 16:57
Lägg upp audio.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-25 17:22
king-size..om du ser i topicen letar jag efter en tjej som kan sjunga en reff, därför förstår jag inte varför du kommer in och ber mig lägga upp audio sålänge du inte sjunger som en tjej. Och om den "tjejen" som är intresserad vill höra vad hon ska sjunga till skickar jag låten över msn eftersom jag helst inte vill lägga upp en halvklar låt här. Det här är endast en intresse tråd ! peace
Hej !

2007-01-25 17:52
Anledningen till att du ska lägga upp en audio är för att reglerna säger så och för att ingen vill sjunga om dem inte vet hur bra du är? Försöker du vara spydig så kan du väll säga nått som stämmer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-25 19:01
det är de jag sa ju, att om någon är INTRESSERAD så skicakr jag gärna låten så att dom kan få bestämma sig, jag försöker inte vara spydig jag bara förklarade enkelt om hur det skulle gå till. peace
Hej !

2007-01-25 19:02
Du kan ju lägga upp nåt gammalt för att man ska veta din nivå!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker

2007-01-25 20:04
han har ju iofs myspace på sin presentation..
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1

2007-01-26 16:37
jag kan sjunga
 LotsOfLove