Rainmaker's Mass-Session like Whoa!
Yes. Nu har jag beslutat mig för att styra ett sånt här kul projekt. Så såhär kommer det Go Down så att säga. Ni skriver och spelar in 8 nya rader . Temat är presentation av er själva. Typ berätta varför du är bäst i världen på detta, och du måste säga ditt artistnamn nån gång under dina 8 rader. Sen skickar du accapellan till mig mixxat i mp3 format . Overdubs och allting i samma fil. Jag har själv tänkt vara med på denna session och jag låter så här:DIREKTLÄNK Det där är standarden för den här sessionen. Så om du vet med dig att du är betydligt sämre än vad jag är så låt bli att skicka in nått.Krav för att få vara med på sessionen: 1. Du kan rappa bra 2. Du kan skriva en kul text 3. Du har bra ljudkvalité 28 JANUARI ÄR DEADLINE. Efter det tas inga fler bidrag emot. Ni skickar speedyshare-länkar eller liknande till mig genom meddelande när ni är klara. Beatet jag valt är 8 mile beatet och kan tankas här:Speedyshare Direktlänk
facebook.com/idiomatisk - fan page
Kuul o se folk som fixar sånt här ! gör en feeet session nu :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ah hoppas med den blir bra! Kan också meddela att får jag inte in 8 bidrag som jag tycker håller mottet så kommer jag inte göra detta färdigt.
Låter fett nice, kommer gärna vilja lyssna på resultatet, får hoppas att jag kan va med på sånnt här nästa år.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha jag e på ;D
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
Soft soft, får se om man skickar in något ;) ..
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Chuck-Chirac Nån rolig punchline får man gärna arbeta in också. Jag ville bara betona att det inte ska vara överdriven våldsironi.
om man ska rappa bra... varför är DU med på den då??
Pigeon_ P17 Se där, börjar redan ta sig. Nu måste du bara komma på nått att skriva så jag bryr mig också, ciao.
komiskt att du inte själv kan leva upp till åtminstonde de två första punkterna.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
låter koolt..
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
whipper P20 Må så vara. Men det är min standard i alla fall. Är man inte i min bollpark behöver man inte skicka in så att säga, men det hoppades jag du fatta.
Promotor
2007-01-13 21:16
Skulle va skoj o hooka en masssession faktist...
GREJEN MED DET HELA var inte att diskutera hur pass dålig jag är. Jag la ut det som ett riktmärke att håller man inte någorlunda min standard så behöver man inte skicka in. Det är min session och jag ska vara med på den. Deal with it. Nu ska inte jag diskutera vidare i detta.
haha chilll mayn får se om jag pallar ;) pz
chasse dyker upp som döda fiskar
Härligt att det finns ett intresse :)
det jag stör mig på är grejen att di tror du du är skillad vilket du inte är...
Moderator
2007-01-14 02:44
han vill bara inte ha in en massa p13 utan skills tror jag är det så svårt att förstå... fan ni borde tycka det är en kul grej istället... ja e gärna på skriv på msn !.. peace !
Pigeon_ sluta skriva i tråden nu eller så ber jag en admin skicka ut dig om du ska fortsätta sådär.
jjaj skickar bidrag lätt .
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
softsoft! får se om ja kanske langar nått dåraa =)
HANINGE
hehe fett.. ska se vad jag kan göra :)
www.soundcloud.com/arionmusic
låter trevligt, får se om jag göre någe sött:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska den vara rolig, sjuk, lr en helt störd låt man skickar in om sig själv?
Liksom gör de nått om de skulle va lite mkt skryt nånstand:?
ja som Icetail sa. när jag höll i mass-session i december innan jul så var det just en massa keffa småungar som skickade in sina acapellas.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
grebnets P1 Nej men är hela texten: "Din mamma aj fyfan pang" då blir de inge bra vettu.
Litanol P18 Ahh det var det jag förstod skulle hända så jag var tvungen att sätta ribban någonstans, och jag satte den vid mig. Sen fanns det ju vissa som tkr det är dåligt än, men whatever lixom :P Min grej, nu kör vi ;)
Nej absoulu inte, Ja skickar, vi får se va du tkr, Päjs!
iCeTaIl P19 vad är en kul grej?, att förpesta audio-forumet ännu mer?
Moderator
2007-01-15 00:51
att det händer nåt på whoa kanske ?
whipper P20 Du behöver ju inte lyssna sen. Enklare än så är det inte.
NI FÅR GÄRNA SKICKA IN LITE BULLSHIT DÅ NI SNACKAR SOM JAG KAN HA I INTROT! MADPROPPSA MIG ELLER NÅ :D
Måste ha blive nå fel på första kravet om du ska vara med i den rainmaker. haha
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Man ska alltså mixa sitt eget sjävl?...äre inte bättre om en mixar allt?
HaxXx_ P17 Finns ingen artist i världen som alla diggar, så enkelt är det.
Ärligttalat Ah mixxa själv. Det blir nog bäst så.
Hur många rappare är det nu? Om inte någon kan skriva själv så kan jag ghostwrita gratis ;)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Jag har fått in från två pers så här långt.
Promotor
2007-01-17 13:18
Ja hookar 8 bars senare, strömavbrott hemma i ungefär en vecka, såfort ja får strömjäveln tillbaka så kickar jag!!
Jag kommer kicka såfort min hals blivit kry igen... jag kan fan inte ens snacka nu...
hmmmm... nje jag föredrar fortfarande att lyssna till tågtidtabellen, sorry
"I like rhymes that be quick as we be takin' the bars, but I hate everybody that don't like electric guitars!"
Rainmaker lyssna tänker jag fan inte göra (om jag nu inte skulle vilja skratta åt din vers) ändå men den kommer ju ändå ligga där i audio och enbart skräpa ner, samt skjuta undan andras trådar där man kanske kan hitta en låt med en bra rappare i.
whipper, nämen så himla sorgligt gå och gråt nån annanstans hårding.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Fått in från fyra! ;)
Låter som en kul idé... Vi får se hur resultatet blir sen då... Hoppas inte att det bara blir kefft shiiiet, men det tror jag inte ;)
whipper P20 du kanske hellre vill lyssna på alla små barn som dissar fonky o kaggen ?
Kul grej alltid kul me mass-session =)
Konse''
ChrilleF P16 Whipper har för mycket fritid bara, det är därför han hinner sitta och sura över allt han inte gillar i Audioforumet. Annat folk är på Whoa ibland, medans visst folk är ifrån Whoa ibland.