I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoas mest underskattade textskrivare?

Vår Hiphop - Emceeing

2007-01-25 08:31
asså ajg måste nog säga medmera men vill också passa på och säga att alla som inte skriver med 498265 rim på tio rader blivit undervärderade.. liksom nu förtiden verkar det som det enda som betyder nått e rimm allà kammel visst han e duktig men känslor folket känslor... underskatta inte oss som bara har 6-12 stavelse rimm men ändå har riktigt härlig feeling i sina texter...

Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.
-------------------------------------------------- ----------------
jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!

2007-01-28 23:21
ÄNTLIGEN KAN JAG DÖ LYCKLIG

ska droppa ny skit varje vecka nu pga lyckoruset
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-09 23:36
Underskattad och underskattad, bara för att folk vet vem kammel är går 200 pers in o läser hans text. Mina (och alla andra 'noobs') texter läser 15 och skummar sig igenom. Jag tycker det är underskattat. Det finns nog många bra lyricister som ingen fått upp ögat för än.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso

2007-02-10 02:53
Kul att vissa tycker att det har med mest kommentarer i trådar att göra... Ingen aning, håller inte till särskilt mycket i "keystyle"-forumen längre, men antar att dom flesta (nuvarande aktiva skrivarna i keystyle forumen) inte har den blekaste om vem lönlös är, och om ni inte har det och gillar att läsa feta texter så försök hooka hans, mest underhållande som droppats någonsin på detta forum!
soundcloud.com/brormusk/sets

2007-02-10 11:58
Excentri är duktig annas är det väll dem ni redan nämnt
Robin (G_Lee)

2007-02-10 13:02
Jag
Blood on my dick or shit on my knife

2007-02-12 15:09
fonky e jävla underskatad

2007-02-12 15:25
haha, vem fan är fonky?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Rappare

2007-02-12 16:13
hahahahahahaha fonky... Fonky har feelin och sjysst mixning . thats it.. Är han den mest underskattade så vetefan , dessutom han är väl fan inte UNDERskattad ?  jag hoppas du tänkte fel nu. jag får då inte 300 inlägg i varje tråd , och jag skriver inte dåligt ...
Aii

2007-02-12 18:09
contra- du skriver dåligt, inte sämst i världen, men inte bra heller

sen som någon sa har inte under/överskattadhet med antal inlägg/tråd att göra

2007-02-12 22:33
slicka min rumpa lite till! snälla?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.