I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-02-09 05:47

Blir galen!

Finns det nått som är värre än när folk tror att hiphop sitter i kläderna? Man ska gå i det man trivs i!.. själv så glider jag runt i loosefit jeans, för jag tkr det är tvär skönt, eller ett par vanliga prasselbraller eller nått.. Men när folk tror att man är hiphop bara för att man glider i westside kläder osv, det bara svider att höra det!.. som Feven sa: "Hiphop är ej kläderna som du bär!"

Allt handlar om kemikalier!

2006-02-09 09:19
hiphop är vem du är, rapp, brakare å så, den musikstil du har....livsstil kan man säga.....

2006-02-09 09:31
hiphop är väl den underbara känslan som gör att man inte kan sova... som fyller upp en 24/7?? eller de kanske var kärlek?? skit samma... hiphop är att vara äkta å tro på de man gör... peace
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??

2006-02-09 09:33
mm...
för mig hiphop är kraften att orka fortsätta med musiken även om det känns helt fuckaat....

2006-02-09 10:38
aah ja stör mej oxå så in i hellvete på det...
hatar folk som tror att man e hiphop för att man bär ett visst plagg... fan det har ingenting med kläderna å göra!
many try, many die

2006-02-09 12:30
Samir

hiphop är vem du är, rapp, brakare å så, den musikstil du har....livsstil kan man säga.....

finn fem fel...
...

2006-02-12 13:04
Hiphop is something you live, rap is something you do - som KRS-one så vackert sade. lyssna på "9 elemenths" and ya get it.

Hiphop är en livssil för knulla saken!
Hiphop är kärlek, broderskap, gemenskap och fred..aah shit.
Jag älskar skiten vare sig jag har en XXXXL traincoat och doorag, eller syrrans G-string, en metallica-tatuering i pannan och latexbyxor.
att ens starta en tråd om skiten är dumt...de är ju självklart.
Bara På Låtsas