I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bred musikstil ?

Vår Hiphop - Emceeing

   

2005-12-26 20:50

bred musikstil ?

DU som rappare, lyssnar du bara på hiphop? eller har du bred musikstil iallfall ?

Som jag, ja,jag rappar, skriver texter osv.. men jag hör på mycket annan musik än hiphop, för får insperation från allt möjligt.. och ibland kan jag tycka det blir lite för mycket hiphop,ibland vill jag höra en skön gura, eller snabba hårda trummor osv .. för jag är allmänt musik intresserad,fast HIPHOP DÅ är min största inrikting i musikvägar .. men jag kan liksom utöver hiphop, lyssna på mycket progg punk som NationnalTeartern, Thåström och Imperiet hmm pink floyd också.. , hör även en del metal, Metallica gillar jag till exe, även tyngre metal, hmm gillar fakitkst några Låtar med Cralde Of Filth .. och en del balader osv sån musik haha .. nån mer som är som jag ? , och kan finna insperation från massa olika musik stilar, fast du är HIPHOPARE/RAPPARE ?


Peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.