Skönaste rösten på whoa
Vem har skönast röst på whoa ? Själv tycker jag 16beat typ mc_jojo eller va han heter på whoa
ibland när jag bajsar bakar jag en snus
Hard2handle har ju lätt skönast röst!.
0:7, scientific researches.Better get in thru your brain.
PLURALIS - no doubt.
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
jo, han har skön röst
/// Våning Fyra
Jo pluralis har oxå skön röst...
jag har hört att den där Brutteh har underbar röst, vettefan vem som sa det, kanske var jag? pepsi.
ClaesTrofobik.se
Trueballa hur ska du ha det ? :P
jag tror att han tog hem detta, ska vi kora honom? :P
/// Våning Fyra
Mickelito, Sober och michael alla 3 är underbara!!
2 PJÄSER
Jag har grymmast röst på snabba beat men 93 procent har inte hört mig haha=) men d kommer.. Piz
2 PJÄSER
Michael, mickelito och lätt Niprone..Shoot!
asså, mickelito och domhär andra, jag tycker inte att dom har direkt sköna röster, utan mer typ bra röster.. pluralis röst är verkligen skum och soft att höra på, dom andra måste man lyssna på :P
/// Våning Fyra
Producent
2005-08-06 01:50
hmm... Fleppo 2 har rätt så cool röst... Queff har också en ganska så skön röst.. Fonky har "blir rövpumpad" (no offence) stuket... men pluralis har också skön röst... Jag är på lyset ^^
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Wow, alltså, typ, jag skulle vilja tacka, mamma, pappa, och gud, för att de alltid trott på mig och hjälpt mig genom allt det svåra. Typ. Holla atcha boy!
It's all alright!<br>
Michael har skönast röst lungt:P
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
to be honest... Flame har faktist en jävligt skön röst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mufakka
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
tycker lillen (lill-emil) har grymt skön dialekt iaf! d är bla d som gör han bra =) lr inte bara d men så skön dialekt =D
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
hmm djabreal typ låter som method har iof bara droppat en låt o den va omixad men men
queff
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2005-08-07 17:12
tjack tjirack har jävligt clean röst!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
aa tjack tjirack har fan skön röst också!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
MC_kekke har tung röst <3
Callecuttar , Mickelito , T-roc ( har CK whoa? isåfal han också) och Beväpnad tjockis såklart...
Aii
FilipoGonzales P16 Du som kan dina grejer då?, hur ska man tycka för att tycka rätt?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
XIZ!
sober har jävligt skön röst kom jag på.
Jag då ? :)
myspace.com/rockduden
Skoob, Niprone, T-Roc och Subban!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Lefty_ P15 du kanske missa va brutteh skrev där uppe? skoob o gickpåre har sköna röster! benyah oxå!
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
Xeilon,Skoob,T-roc,Pluralis, finns ett par till
myspace.com/rockduden
pluralis, flame, å tank marwin
Mufakka har skönaste rösten helt klart..hans punches äger alla:P
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Gyllander wtf! sen så har orgXII nice röst också..men han e ju inte whoa längre..
Aldrig mer....
Alla glömmer ju mig.. :( ;D My vote goes to kvist & pluralis
Rock The Beat Entertainment
oooh damn ja glömde dej EllEss.. Westberg
Aldrig mer....
haha hur vet du mitt efternamn? :D
Rock The Beat Entertainment
helt klart dr dre eller snoop dogg, jämt mellan de två.. kanske ice cube, han ligger strax under iaf
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
elless, ja tänkte skriva dig först, men sen skrev ja bara michael:P men du har också jävligt nice röst:P
haha kuksugar tråd nr 1 hahaha
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
tycker Skoob har riktigt tung röst, michael också , skön lite djup röst.. Henka min vapendragare har en fin röst också ..
Ruztel och Paco!! dom har sköna röst. BT?? Queff?? Callecuttar och mickelito?? hatar deras dialekt, äkta snobbsvenne... och rösten?? shiiit ni kan ingeting...
ööh! tack för orden lens!
Nickokick
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
jag har sköööön röst. upp till bevis, titta i audioforumet "tungviktarna - gangstaflöjtar" (smygreklam)
Radical i tuchpenna, kolla låten "Franz" i audioforumet! Spread the word
pluralis har skön röst också!