Whoa radio
Har sett dethär me whoa radio osv och tänkte att det kunde vara en ganska bra ide :P så nu har jag en radio där endast whoa musik spelas. och jag behöver lite variation på låtarna så jag är tacksam om gjärna kunde skicka era låtar till mej på msn [email protected] <-- andra var full :P well här är den .. den kan nog inte alltid vara uppe å så för jag hostar den på min vanliga burk så . 81.229.9.75:8001
oj glömde säga att det funkar bäst i winamp .. fast har ni något annat.. kanske det funkar men det funkar då för winamp :P
heh.. nä? vadå ny användare ?
tackar .. jag spelar först och främst dom nya låtarna som folk skickar till mej just nu .. sen blire väl nå gammlat :P
talismanen gjorde ju detta.. men tror att den dog rätt snart..men detta e riktigt kul :D .. ska lätt skicka in lite musik :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
aa gör det . . ska gå in på msn men ska bort nu .. lämnar radion på fast har ingen kontroll över vad den spelar whatsoever
tror inte det går så bra.. testade med en kompis igår och det funkade inte så .. men den lättaste utvägen är ju winamp :P
fy fan vilken grymm idè!!..
fast det behövs mer låtar.. mycket mer.
den buffrar typ varje gång efter 20 sekunder =/
tja
just nu ja . men jag vet inte vem som kan vara å grejsa me datorn just nu.. och vi får 10mbit idag oxå .. det blir nog bättre ;D
orka att den ska buffra hela tiden
va ? .. där jag sitter nu så buffrar den då inte ? va snackaru om ? + detta är en hemradio och ingen proffstation
vet att det ej är proffsradio, men de buffrar hela tiden för mig också.
www.myspace.com/kdlwilen
okej .. när jag komr hem ska jag försöka fixa det.. men vad kör ni på modem adsl ?
hey är det någon förutom min kompis och jag som inte buffrar hela tiden ?
installerar 10mb nu så stänger ner den ett litet tag.. och så nu kanske det inte blir lika mycket buffring.
vilka tider kommer du köra? försöker nu men funkar inte,,
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.
installerar 10mb nu så stänger ner den ett litet tag.. så den e offline jag kommer ha den uppe så mkt jag kan .. sen får vi väl se
croim jag kör på 10mbit
tja
ok .. buffrar the shit för dej me ? .. isåfalll får jag försöka fixa det när jag komr hem..
buffrar inte för mig, det har funkat cleant hela tiden.. jag kör i VCL player
okej bra.. fast har 10mbit nu .. hehe .. ska bara starta servern så är den igång igen..
NY addres till denna radio eftersom jag fick 10mb .. http://213.114.112.123:8001/
fan alltså att det inte gick att editera sin egen tråd.. för nu komr alla gå in på den första ://
213.114.112.123:8001 äre som gäller
najs!
----------------------
såhär är det.. ska bort till morsan 1 vecka .. men komr fara hit och ha uppe radion så mkt som möjligt :P och fortsätt skicka låtar ;D
Den stängdes ner nu .. komr upp imorrn
tihi den komr upp imornn juhh ;D
det går inte verkar det som.. har försökte med en kompis men det funkade inte. fast det funkar då i winamp
Croim, har du en riktig server? Isof kan jag sända vissa gånger, är erfaren radiosurrare =P
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
jäklarns jo nog kan du det.. hehe men jag har ingen "RIKTIG" server .. spelar den från hemmaburken :P
nu funkar ju inte ens sidan:S?
nope :P den är ju nere .. men fixas snart :P ska bara käka sen dra ner å lägga upp den .
Croim, hehe, okej okej, fasen skulle finnas någon som kan slå upp en riktig server med radio, då kan man köra på.. men men, hur många skulle lyssna nu när det finns DC och mp3 =P
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
vem vet ?! hehe det lyssnar ju faktist folk :P fast så värst mycke är det ju inte..
Sant sant, men ändå, hehe.. jag sänder ut över en skola med 2000 pers och ändå är det lite respons =P och då menar jag speakers och inte webradio =P
verkar inte funka så bra du..
ClaesTrofobik.se
vad verkar inte funka så bra ?
äh whatever ingen lyssar typ nu .. så jag stänger ner den .. för ett tag
nä jag vet.. stängde ner den.. hehe ingen lyssnade typ