I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-11-18 00:08

folk i gbg

whutup

jag letar efter folk att jobba med skillz spelar ingen roll om ni är wacka så skiner jag om ni är grova steppar jag upp mitt game och lär mig säkert något.
och som rubriken säger bara peeps från gbg eller områden runt för jag vill träffa folk jag jobbar med och se dem i ögonen.
jag kan hokka med fet riktig studio.

eftersom det verkar vara en stor grej här så: språk spelar inte roll men engelska är +.

Peace

YO BROTHER YO COUSIN YO AUNTIE’S A BITCH
YO GRANDMA YOU UNCLE YO AUNTIE IS GAY
YO NIECE YO NEPHEW YO GRANDPARENTS SUCK

2004-11-18 00:16
va?vad menar du?

2004-11-18 00:23
who the fuck are you?

2004-11-18 13:49
ja jag kan rappa men jag kan inte bevisa det över internet can I?

och vadå bigshot? Han frågar vem jag är jag frågar vem han är och jag menade inte att låta agressiv men du kanske blev rädd och lite ledsen så jag ber om ursäkt.

2004-11-19 12:48
DoublesWest P20

kompis jag sa inte till dig det var till den andra snubben

och ja jag har uppträtt spelat in har du? men jag missade beef men hörde att 2an var mycket sämre än 1an så chilla.

jag är inte intresserad av att bilda en grup utan bara att skriva med folk.

och jag äger inte en dator så det blir svårt att lägga upp grejer från skoldatorn.

så om du är intresserad så kan vi snacka annars behöver du inte skriva i min tråd.

and just to make shit clear studion är en riktig studio 24 kanals mixer n all that shit.
peace