I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny träningslokal för bboys [Stockholm]

Vår Hiphop - Breaking

2010-09-20 12:45

Ny träningslokal för bboys [Stockholm]

Zup!

Vi har hyrt en lokal i Liljeholmen som kommer att vara öppen för bboys att träna.

Träningstiderna än så länge är Måndagar 21:00 - 23:00 och Fredagar 19:00 - 21:30 .

Alla bboys som vill träna är välkomna, allt ni behöver är en bra och öppen attityd. Vi vill skapa ett träningsspot i Stockholm med dansglädje och positiv känsla. Om ni är elever eller bara helt nya är ni också välkomna, det enda kravet är det som vi nämnde ovan.

Plats: Liljeholmshallarna (T-bana / Tvärbana; Liljeholmen).
Hallarna ligger cirka 400 meter från stationen, adressen är Mejerigatan 4. Följ skyltarna som säger "Idrottshall". Vi tränar i "Motionsrum 1" på övervåningen.

Välkomna !

Bench
Grounded

We fix our eyes not on what is seen, but on what is unseen.
For what is seen is temporary, but what is unseen is eternal. / 2 Cor. 4:18

2010-09-20 14:11
Självklart så menar Bench både BBoys och Bgirls! ;)

2010-09-20 16:17
fan grymt bra jobbat grabbar! ja kommer självklart.

2010-09-21 16:34
Grymt grounded!

2010-09-22 16:19
Dope that you guys are Getting it in! Pz and ruff respect! one1 Pz.. L´zzz
"Concrete-Kingz".19CK99."Concrete-Kweenz"
19UZN73 - Holland Chapter/San Diego Chapter
5:1 ZULUS - Skandanavia

2010-09-27 10:49
Träning ikväll igen, kl 21 i Liljeholmen, välkomna! Har du några frågor, messa mig här på whoa så får du mitt nr, så hjälper jag dig hitta hit.

God bless
We fix our eyes not on what is seen, but on what is unseen.
For what is seen is temporary, but what is unseen is eternal. / 2 Cor. 4:18

2010-10-06 15:05
Universal Zulu Nation - Scandinavia / 5:1 Zulus Scandinavia

Sweden/Finland/Denmark/Norway Divisionz!

Come Join Us Register And Take Part Of The forum!

www.zulunation.egetforum.se

Pz And Infinite Blizz!

Zulu Ahki "LIFE-9" (President/Chapter Leader)

2010-10-06 16:11
Hej! Jag har nyss flyttat till Stockholm från Umeå. Har vart as taggad på att dansa breakdance men jag pallar inte betala så mycket för det och de är tråkigt på nybörjar kurserna. Är det okej att träna med er? Hur gammla är snittfolket där och va kan ni för trick? :)

Jag har själv dansat i ungefär 6 månader och kan bara windmills litegrann.
Nu var de snart ett halv år sedan jag dansade men så här såg dom ut sist jag prövade.

http://www.youtube.com/watch?v=mwo21pA2EDo

2010-10-06 21:59
Kom ihåg att det inte handlar om vilka trick du sätter, utan om "peace, love, unity and having fun". Just en bra unity verkar ni ha väldigt bra redan om man kollar på ditt klipp då alla i lokalen går fram och hälsar/propsar personen som satt en bra windmill varje gång efter avslutad runda. Tror därför ni inte kommer ha några problem att passa in i den nya lokalen.

Ett tips är också att gå in på forumet Life föreslog och bli medlem i Zulu Kings. Det är en respekterad grupp som har många medlemmar över hela världen.

Stay fresh/C1
2 cool 4 newschool

2010-10-06 23:23
not zulu klingz

universal zulu nation - its not the same

2010-10-10 14:30
Tråkigt att tråden spårade, den handlar faktiskt om träning i Stockholm inget annat. Tack föresten Benjamin. Riktigt grym lokal och skön träningsatmosfär. hoppas komma mer gånger...

Sky is the limit and you know that you keep on
Just keep on pressin on