I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mina babymills tips?

Vår Hiphop - Breaking

2009-10-14 14:53

Mina babymills tips?

Lärde mig dom för någon dag sen. Något tips hur jag kan få mer fart eller om jag ska göra något annorlunda?

(skit kvalité)

Inget alls

2009-10-14 19:00
Hmm nu kan jag inte den själv men nergången ser lite skum ut , kanske testa och svinga armen/axeln mer innan du landar .
Men det ser bra ut!
Bästa du kan göra e och bara kötta den varje träning.
Best of luck :)
Citat från varenda träning '' Ajj , Jag hatar Breakin! ''

2009-10-14 23:26
Jag förstår hur du menar, men var ganska svårt att göra det på det där lilla rummet kunde inte göra något utan att slå i saker haha.

Men ska pröva dina tips såg inte felet innan du sa det TACK! peace.
Inget alls

2009-10-15 12:20
försök att vänta med andra armen när du går ner och försök få lite mera cirkel rörelse i nedgången, tänk sen på att låsa benen och nästan bara pumpa med armarna när du väl kommit ner. peace

2009-10-15 14:54
Angående ingång/nergång: om man som TS låser benen i babymill-position innan man släppt marken med händerna, tappar man mycket fart.
Mitt tips är att under ingången fullfölja rörelsen med benen, som i windmills, och låsa (vänster bakom höger i detta fall) när man ligger på axlarna/har släppt marken med händerna.

Troligen kommer detta innebära att babymillsen kommer att gå mycket snabbare än i klippet och därmed bli lite svårhanterliga, men det är faktiskt bara en fråga om träning.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2009-10-23 18:31
nice mcan! du oxå killa
"shut up before i put you back up in high heels"<br>