I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hahaha. måste dela med mig !!

Vår Hiphop - Breaking

2009-10-08 14:28

Hahaha. måste dela med mig !!

Bästa covern/remaken på en jay-Z låt som gjorts ? Om man är Bboy iaf ..

Svär, jag ska bumpa denna i telefonen tills jag kan rappa texten utantill.

Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2009-10-08 14:34
Hahaah, "iain´t talking about all powermovers knahmean,big ups to storm etc... I´m talking about you cats ain´t doing it on beat!" Guld. När kommer "Death of airchars" elelr "Death of giving props for crashes" ?
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2009-10-09 16:35
I love chickennnn!

2009-10-10 03:11
boring....när ska alla jävla nötter som delar upp breaking i olika kategorier inse att de bara wack!!!!

a real bboy does everything, dynamic moves, fooot work, blow ups, and they do it with style n finess!!!

han som skrev låten är säkert fett wack på power o fett klen när de gäller o busta dynamic moves "power moves".....hahah en liten avis människa som antagligen kommer fett med fame på bboyworld av alla circle kingz fans hahahaha!!

King fizzle
octagon crew
german 90 style hahaha
THE ROYAL LEFTOVER FAM FROM THE GREAT CITY OF GOTHENBURG!
VÄSTKUST ROCKERZ!

2009-10-10 03:15
kommer FÅÅÅ fett med fame ska det stå
THE ROYAL LEFTOVER FAM FROM THE GREAT CITY OF GOTHENBURG!
VÄSTKUST ROCKERZ!

2009-10-10 16:25
LEFTOVER WOOOORD.!!!!!!!!!!!!

Words if wisdom
The ReaLDeaL Family
HipHop Akademien Göteborg
The Original VästKust RockerZ The Choosen one's

2009-10-10 17:35
Hahaha...

Word på foolan!!!!

"It's time to philosophize with the hammer and crush some illusions..."