B-boy/b-girl i Stockholm som vill träna och utvecklas?
Hej!
Efter att ha talat med Studiefrämjandet(innerstan, Stockholm) så har jag äntligen fått klartecken om att vi har lokal att träna i varje torsdag kväll nu under resten av hösten. Just nu är vi eventuellt tre som är uppskrivna, men vi vill ha fler!
Kraven som finns är att du breakar, vill utvecklas och är över 13 år (Studiefrämjandets gräns) . Vilken ”nivå” du är på spelar ingen roll, så länge du aktivt tränar fram tills att du går hem och gör allt du kan för att komma varje vecka. Visionen är som sagt att alla som joinar ska bli bättre dansare och det blir ju svårt, rentav omöjligt, om man inte ger tid och energi för det! Jag tänker inte sopa under mattan med att jag inte är grymmaste bruden på att dansa precis, men det är just det som det här handlar om; att bli bättre!
Hör av dig i ett PM vid intresse. Vet du någon som eventuellt är intresserad, tipsa den att höra av sig här eller skicka dens kontaktuppgifter så hör jag av mig. Vi kör igång redan nästa vecka, så tveka inte!
(Inlägget ändrat av Rachel 2009-09-27 21:52:49)
Och ja, glömde skriva; 150 kr från nu fram till december (vilket är en struntsumma enligt mig).
/R