Circle of supremacy 2on2
CIRCLE OF SUPREMACY Sommarens sista jam bjuder på Cyphers, 2on2 Break, Rapshows & WorkshopNär? 29e augusti Workshop/Lecture av Life on Hip Hop Culture/Universal Zulu Nation History 16.00-18.00 Jam: 19.00 – sisten stårVar? Lidköping, Sockerbruket (20 meter från buss- och tågstation, går ej att missa)Pris? Workshop – Gratis Entré – 40:- Tävlande – Gratis Sovplats – 20:-Rapshows: Jas The Cat Marcus The Bandit more tba…Judges: Life – Concrete Kingz Hacim – De La Kings Moore – Octagon CrewDj: Kid SkraamPrice money: 2000:- Anmälan: 0768-234163 eller [email protected] RICOCHET ROCKERS (Inlägget ändrat av Rachel 2009-07-09 17:50:14)
RICOCHET
Come Support! Be There Or Be Square! "LIFE"
"Concrete-Kingz".19CK99."Concrete-Kweenz" 19UZN73 - Holland Chapter/San Diego Chapter 5:1 ZULUS - Skandanavia
dags att spara pengar till både nordic boty och veckan efter till circle of supremacy för att avsluta en fet sommar.. hoppas på mycket call outs och samtidigt skön jam känsla med goa ringarRICOCHET
RICOSTJÄRT ROCKÄRS
Yeah! Kan man sluta sommaren på ngt bättre sätt? NO!
UK/Circle prinz sen det här perfekt, nice att ni arrangerar!
Tung flyer! askul att ni arrangerar ,ja kommer
some incredible shit
Big up + fett att det är gratis för dem tävlande. Det ska det alltid vara.
Bring me a sledgehammer and I make it fit.
Vart ligger Lidköping gubbar? Hur tar man sig dit på bästa sätt? pz
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...
Ta bilen tar under 2 timmar från götet. Tåg går inte så ofta hem på Lördag kväll då måste du stanna över. Men vem vet Lidköping kanske har värsta utelivet?
Tack hertingen! Ja tror inte det. Dem lider och köper mest saker. hehe
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...
klart lidköping har feta utelivet...hahaha! jag blir eran privata guide....
RICOCHET
Nån med plats som ska bila från STHLM?
SkyHighRockers
låter nice ska se om RBF kmr ner o reppar gbg me dom andra grabbarna från the westcoast famely big up för ditt event o kö på hårt
The ReaLDeaL Family HipHop Akademien Göteborg The Original VästKust RockerZ The Choosen one's
Tar möjligtvis bilen från gbg! får se om jag jobbar eller är ledig. Lätt att jag kommer om jag är ledig. Vore sjukt kul! Tack för arrangemanget:) PC
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ey!! Har breakat i ett år snart men är riktigt sugen på att tävla eftersom då pressar man ju sig ännu mer... så då är ju frågan ska man anmäla sig till tävlingen och ta det som en erfarenhet eller ska man bara åka på jammet?? peace
bboy_skywalker Ey, du ska definitivt ställa upp som en erfarenhet helt enkelt.. Oavsett om det går bra eller ej så utvecklas din break och dig själv som person! Annars är det tid för cyphers och callouts ;) PEACE
RICOSTJÄRT ROCKÄRS
Härligt tack Dogbite!! Sk köra på då ska bara hitta nån som vill köra med en "färsking" annars får ja dra dit på vinst eller förlust om inte annat så får jag väl satsa på jamet =) Peace ! !
bboy_Skywalker om du inte hittar en att köra med så fixar jag någon av mina elever eller liknande. om du vill förståss. kan höra med dom på söndag så kan ni snacka ihop er osv innan. Fred ut /REACT
RICOCHET
Om ni ska ha sovplatser så säg till NUUU annars så får ni slåss om parkbänkar med a-lagarna moahaha
RICOCHET
Allright, på lördag smäller det. Ladda upp ordentligt!Finns fortf platser kvar för dem som vill tävla! Annars går det även anmäla sig på plats men då måste man vara där kl 18.00! som alla andra tävlande
RICOSTJÄRT ROCKÄRS
EEEEY det här blir avslutning på sommaren 2009. Hoppas folk från hela sverige kommer och supportar. Dem har fixat sovplatser och allt. Särskilt alla från Götet fett nära. PEACE
Skywalker, jag är också en färsking som kört i typ ett år, och jag tävlar gärna med dig. Jag är 18 år och från Linköping. Är du intresserad så lägg till "
[email protected] " i msn:D
alla borde komma dit! det gör ett grymt jobb som fixar detta jamet, vi drar 50 mil just för detta så alla ni som bor nära borde verkligen komma dit nowaycrew rugratz
OMFG 3DAYS LEFT OMGOMOMG!!!!
Robino o Rubbish kommer o reppar GROUNDED medans mina homeboys kommer o reppa DIFFUSION! STOCKHOLM POWER!
Grounded
GRYYYYMT! kommer bli bra som faaan det här och sponsorerna är redan fett sugna på att ställa upp på ett COS del 2 så kommer dit och skapa ett jääääävla ös!!! PEACE! /React
RICOCHET
Its going down tonight maaaan
RICOSTJÄRT ROCKÄRS
GROUNDEDS Revange...
Grounded
GROUNDED Reppin STOCKHOLM - Min Bror och Ruben NR UNO!!! STÄNG AV MUSIKEN!! PIZ
Thank U For A Nice Event! :=) LOVELY! "LIFE" 19CK99 19UZN99 --5 - 2 BECOME 1 --
"Concrete-Kingz".19CK99."Concrete-Kweenz" 19UZN73 - Holland Chapter/San Diego Chapter 5:1 ZULUS - Skandanavia
grymt event!!!! props till medlemmarna i Ricochet crew som ordnade detta om nån har film på finalen snälla lägg ut den
some incredible shit
grymt grounded.1!!!!
The ReaLDeaL Family HipHop Akademien Göteborg The Original VästKust RockerZ The Choosen one's
vi kommer slänga upp en film från kvällen. väntar på allt material.
RICOCHET
Fettaste jamet! Hoppas ni anordnar det nästa år med!
Inget alls
Grymt jam, roligt att så många kom! Hoppas det blir en nästa gång.
Shiiiet
Bra organiserat jam och props till arrangörerna för ett bra jobb. peace!
No way crew
Hitta ett klipp från jamet doc var det nästan inge bboying.
Inget alls
står att användaren tagit bort videon . .:/
if hiphop is dead call me ghost in the flesh