I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nytt crew i Umeå - The Impossible Crew

Vår Hiphop - Breaking

2009-03-31 19:51

Nytt crew i Umeå - The Impossible Crew

Jag och min polare Mirsad har nyligen startat ett eget crew för att göra vår egen grej. Jag är 17 och han är 14.

Här är en kort ''trailer'' av oss, hope enyoy.. peace / B-boy Rex

''Never stand closer then 2 meters from a breaker, you will never know if you get hurt''

2009-03-31 23:14
Bboy Chiqui kommer blir brutal! Rockade fett på streetstar!
Fett king o gör din grej lilleman!

träna hårt båda 2!
Grounded

2009-03-31 23:40
Chiqui.

riktig bra.
vilket flava.
B.Boy 4 life

2009-04-01 00:27
Så sjukt kul att det rockas hårt i umeå, bott där 25 år fortfarande my heart även om borta. Keep it fresh kämpa på... :)

jey concrete kingz
Sky is the limit and you know that you keep on
Just keep on pressin on

2009-04-01 15:36
Bboy Chiqui , kör hårt ! Det ser grymt bra ut !

Peace
B-boy Lion a.k.a "The last Decepticon"
Exiled Crew & BATTLE CRY ROCKERZ

2009-04-01 16:39
yeah!! ser bra ut båda två! kör på:)

2009-04-01 17:49
Fett ! bara kör på,
All lycka! Peace
Zegaaa ^^

2009-04-01 18:08
Fett sköna snubbar :)
Riktigt Brutala <3

2009-04-01 21:31
aaaaaaaaaaagiht keep it real bboys niiice.!!!
The ReaLDeaL Family
HipHop Akademien Göteborg
The Original VästKust RockerZ The Choosen one's

2009-04-01 22:37
tack för alla positiva reaktioner! snart kommer en längre trailer på båda när vi kör mer.
jag glömde att nämna att jag bara kört 8 månader, så jag lär mig fortfarande. peace / B-boy Rex
''Never stand closer then 2 meters from a breaker, you will never know if you get hurt''

2009-04-08 16:14
keep it up mirsad! :)
http://www.myspace.com/bregeeochpour

2009-04-09 12:03
det är tur att ni har old school bboy hermes till er hjälp, han har hjälpt en hel del av umeå breakarna i många år,
mvh renegade
bboy since -83, renegade since -84, dj since 85.
one man army crew, freakin 40´s crew

2009-04-11 01:57
Vi har ingen kontakt med bboy hermes längre, för vi droppade från hans crew för att göra ett eget, men han hjälpte till mycket, ingen tvekan. Vi bestämde oss bara för att vi ville göra vår egen grej.
B-boy Rex

2009-04-12 09:48
Niice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-14 12:48
niice
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2009-04-15 21:50
Amen tjena de va länge sen jag la ett inlägg med detta kontot men detta måste man ta hand om asså vad gör ni på dansgolvet? Komigen fixa lite redbull så kanske ni vaknar till dina windmills ser ut som om de vore en 89 åring som gjorde dem hur seg får man va:S lillen som e 14 eller vad han nu är va ganska ok , men du som började videon mannen lägg av hoppa av dansen försök med att sova lite sen tänk efter vad du gör e de där toprock eller vad skulle de föreställa?

2009-04-16 12:48
Vaddå längesedan du lade ett inlägg med det kontot? Du skapade det 2009 och gissa vad, det var inte så länge sedan vi gick in i 2009.

Förövrigt tycker jag att du ska skriva något konstruktivt eller hålla käften, tönne!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-17 00:18
AntiWhackness din dräng man ska få utvecklingen att gå runt ge insperation och mod ti den unga generationen de hjälper inte o tracka nån speciellt inte på nätet jag tvekar att dom grabbarna tar dej på allvar för du verkar va en FÄRSKING.!!

AntiWhackness = WAAAAACK Step up 2 the plate chump and battle talk is cheap
The ReaLDeaL Family

2009-04-17 14:56
Word

2009-04-19 12:31
Den där kommentaren som Antiwhackness la var faktiskt ganska töntig, och riktigt omoget.
Först av allt så vet du ingenting alls om hur min downrock, eller rentav hur min toprock ser, för jag visar definitivt inte mycket på videon.

Visst så satsar jag mycket på explosivitet och blow ups, men jag kan downrock och toprock också. En ny video kommer förmodligen komma upp snart då vi kör ännu mer av allt, mest downrock och toprock.

Peace B-boy Rex

2009-04-20 18:36
bboy rex en sak e bra o veta inom bboying du behöver inte visa nått för nån kör ditt race
The ReaLDeaL Family
Breakare

2009-04-20 22:24
"så länge det är en dans för dig, så kommer det alltid att vara en dans"(bboy Ivan)

Det kommer alltid att finnas folk med en negativ inställning till det man gör, handlar om att försöka använda det till nåt positivit.. i detta fall, kör på hårt och visa motsattsen till hans åsikter... men glömt absolut inte att ha kul, för det var därför du börja..Ju längre du kommer i din dansutveckling desto mer kommer du sj att uppskatta dansen och kultusen i sig. Kommer öppna en helt ny värld!!! =)

Peace The One SWC
Everyday is an Opportunity

2009-04-22 10:25
AntiWhackness lär ju själv vara the shit! och därför känner han att han har rätt att säga som han gör!
if hiphop is dead call me ghost in the flesh