I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sveriges bästa breakdansare [Artikel]

Vår Hiphop - Breaking

2009-02-05 21:39

Sveriges bästa breakdansare [Artikel]

Artikel

Intressant.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-05 23:50
Mkt intressant. Jag har inte haft förmånen att se dessa killar i action, hoppas på att få göra det snart. Hittar bara lite kort info när jag söker på wikipedia, någon som kan berätta lite mer om gruppen än det som står? Ultimate_Desperados

One Love/Cypher1
2 cool 4 newschool
Breakare

2009-02-06 13:59
Det bästa du kan göra är att fråga dem, skulle man skrivaom gruppen i text så missar man en stor del av historian om dem, eftersom text inte innehåller känslor och att man själv skappar dem under tiden man läser det, precis som att läsa en bok, och blir sedan besviken på filmen för att man redan byggt upp en film i huvudet eller tvärtom. . Mitt tipps till dig är att: Om du ser någon av dem på ett jam eller i stan, gå fram och fråga då.

Peace
Everyday is an Opportunity

2009-02-06 15:18
AHHAHAHAHAHAHAHHAHH
The ReaLDeaL Family
HipHop Akademien Göteborg
The Original VästKust RockerZ The Choosen one's

2009-02-07 00:52
den grejen om håret som stod på wiki var rätt intressant :P
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2009-02-07 10:24
Ultimate Desperados är en grupp män från Hammarkullen

hahaha!
skill bill vettu

2009-02-07 13:02
De flesta i gruppen har även långt svallande hår, ofta knutet som en hästsvans bakom ryggen

De här tyckte ja va gulligt.

Den enda med "svallande hår" va la Sideshow.
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...

2009-02-07 15:22

Om någon skulle vilja se... riktigt bra om ni frågar mig iaf..

2009-02-07 15:23
"Ultimate" Whut!!!!
Much Love And Elevated Thoughts To All U!
"LIFE"
"Concrete-Kingz".19CK99."Concrete-Kweenz"
19UZN73 - Holland Chapter/San Diego Chapter
5:1 ZULUS - Skandanavia

2009-02-08 10:06
Gamla goda vänner till mig, har lärt mig mycket av dom här grabbarna !
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2009-02-08 11:51

BIG UPS till Morris min gamla lärare!! SOm lärde mig min första 6step, snyft... Vilka tider d va... snyft. :o)

Big ups till resten av Ultimate Bboy crew oxå! Rabi/the animal, Jacob, Axel, Elias , Ermin. Goa gubbar!

Shit, dem har gjort MKT för Bboying här i Götet! Ni anar inte människor.
Gamla Hammerhil bboys.

pzzzz
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...

2009-02-08 14:22
I DONT AGREE
The ReaLDeaL Family

2009-02-08 16:44
Måste bara säga att de är så himla trevliga och roliga umgås med, alltid kul att se dom. Grym show på BOTY förresten! Lycka till med allt annat!

2009-02-09 17:10
Fett ! lycka till 09 , men kan inte hålla med om bäst ..
Zegaaa ^^

2009-02-16 22:33
jaa vad ska man säga om ULTIMATE bra CREW som dansar med hjärtat och tack vare SHABO bröderna såå funkar gruppen väldigt braa utan o tveka..
Men tack vare en dansare i hammerhill b.boys som Morris fick lära sig dansa BREAKDANCE annars hade han forsatt dansa gamla HIP-HOPP hehe
Jag misstänker att jag måste skicka FLASH på att battla Morris (lill Elvis ) DEN 27 BLÅ STÄLLE och jag ska Battla Mahan.

MVH
HAMMERHILL

tillbaks på mattan igen.

2009-02-17 00:59
aaaaaaaaaaaaaaa shiiiiit call out HammerHill vs morris.?

hammerhill vem e du ?
The ReaLDeaL Family