I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Öppen träning, gratis för alla! Stockholm

Vår Hiphop - Breaking

   

2009-01-22 09:50

Öppen träning, gratis för alla! Stockholm

Yo allihopa!

Från och med nu finns det möjlighet att träna på Nova – ungdomens hus i Vallentuna. Det är en fräsch nybyggd lokal som har plats med ca 10 pers ifall man vill köra break (flera ifall man dansar andra stilar).

Lokalen är möjlig att boka helt gratis under öppettiderna ( 15.00 – 21.30, helger 23.30), det enda kravet är att man skall vara 13-20år (självklart kan man komma förbi ifall man råkar vara något år äldre eller yngre än sina polare)

För att ta sig ut till Nova så åker man Roslagsbanan mot Ormsta eller Kårsta och man går av i Vallentuna. Sedan går man över spåret förbi ett gymnasium och 2min och en stor parkering senare är man framme vid ungdomens hus som ligger mitt emot Lidl.

Adress: Tellusv.19

För mer info kan ni ringa 08-587 851 94 och fråga efter mig (Bobo) eller skicka iväg ett mess till mig här i tråden eller privat.

Peace
Sideshow
Soul Warriors


(Inlägget ändrat av Rachel 2009-01-23 00:43:28)

(Inlägget ändrat av Rachel 2009-01-24 18:31:24)

"we didn't have educaion, we had inspiration. if I was educated i'd be a damn fool" Bob Marley