I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Windmill efter fyra månader

Vår Hiphop - Breaking

2009-01-06 01:33

Detta är jag som gör windmillsen under en dansuppvisning, dock inte det enda jag kan, vi hann bara köra en solo så, och det är väl vad publiken vill see I guess. Jag kommer dock lägga ut andra videos snart så ni får se.

''Never stand closer then 2 meters from a breaker, you will never know if you get hurt''

2009-01-14 11:33
fan vilken jävla scen! va är det för ställe ni uppträder på ? :P
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2009-01-14 16:46
det är på umeå folkets hus idun!

2009-01-15 21:57
Verkade inte som de var vad publiken vill se.. men fortsätt träna
RICOSTJÄRT ROCKÄRS

2009-01-16 22:55
nice flow! barrels next!

2009-01-19 19:18
Dog bite - Nja, dem applåderade inte mycket alls, det var just därför jag körde windmill, för att försöka imponera, men det gick inte alls bra.

Tack Unicron, jag kan köra no hands utan problem, men det är bara att jag använder nog huvudet alldeles för mycket, för jag får extrema sår uppe vid pannan, och det tyder på att jag gör fel, så jag föredrar att köra med händer ;p Och jag måste nog tänka på att ha utsträckta ben.
''Never stand closer then 2 meters from a breaker, you will never know if you get hurt''

2009-01-20 00:20
alltså du kan nog inte använda huvet för mkt .. jag menar, man får inga sår om man gör halos..
använd en mössa och om du redan gör det, använd två :P det borde hjälpa mot sår i pannan..

2009-01-20 09:38
HAHA BITE?..

Eftersom din session hade sån jävla originality så måste jag tycka att de var klokt av dig att skiva dog bite.. har du inte lärt dig engelska maaaan.. Som sagt försök några utan händer?
RICOSTJÄRT ROCKÄRS

2009-01-22 21:06
Grafflix, jag förstår att min windmill liknar mer en headmill, ja, men jag ska ju inte behöva använda mössa överhuvudtaget så ;p

Dogbite, jag råkade göra ett mellanrum mellan bite så jag vet inte riktigt vad du menar ;p
Jag har tyvärr lärt mig engelska så jag vet ännu inte vad du menar med den där meningen.
Ja, men alltså jag kan köra utan händer också, men föredrar med händer, men jag kan fixa en film när jag kör utan :)

2009-02-06 19:27
Tror inte jag har träffat någon som lärt sig windmill på 4 månader.

Grattis lilleman! du har bra inlärnings förmåga!

Din windmill ser bra ut
"shut up before i put you back up in high heels"<br>

2009-02-07 00:52
nja.. det var inte så jag menade..