Octagon Crew Den nya Trailer!
Äntligen är den klar!! den nya octagon trailer! trailern innehåller klipps från nästan allt gruppen gjort under året 2008!!! ENJOY!!! Leftover fam Västkust Rockerz!!!! all day, everyday, 24/7, sevendays aweek!
THE ROYAL LEFTOVER FAM FROM THE GREAT CITY OF GOTHENBURG! VÄSTKUST ROCKERZ!
Stort tack till Hip Hop Akademien, Kultur Atom, Left Over Fam för allt stöd under alla år!!! 2009 here we gooo!!!!!!!! west coast resurrection 2009
escobar reppin octagon crew!!!!
Nice trailer, hoppas man får se mer av Octagon live 2009.
Remember Smile //Räkmackan// www.hemoves.com
Grymt! Stekig loga i introt hehe /Poe NUts
Riktigt nice trailer! bra klipp & bboys :) peace!
No way crew
Den där kampanjen låter väldigt intressant!.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aiiiight niiceee super duper nice.! ' i wanna join the no fucking campaine ahahah peace
The ReaLDeaL Family HipHop Akademien Göteborg The Original VästKust RockerZ The Choosen one's
Sweet! Moore är så jävla skön :D
// Peace out...
Han som glider på huvet i ljusblå tröja är as snygg ;)
Grounded
Fuck avhållsamhets rutinen - Kampanjen trodde jag. Elelr att man siter i rutiner låter också bra!:d:d:D::D:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rubbish Skön du e då! Nice trailer, agree me Poe Nuts.. Fet logga i början =)
SkyHighRockers
Det handlar om att bryta sig loss från vardagens rutiner!!! Man ska våga säga upp sig på jobbet, leva livet som en fri man och hitta sin egen väg! Bra initiativ!!!
"It's time to philosophize with the hammer and crush some illusions..."
RIKTIGT fet trailer!! Sjukt va alla ni har utvecklats sen jag såg er senast, PROPS!
REACT RICOCHET CREW
You know it Mel ;) hahahahaa
Grounded
No fucking routines
The ReaLDeaL Family HipHop Akademien Göteborg The Original VästKust RockerZ The Choosen one's
Fet trailer!
We fix our eyes not on what is seen, but on what is unseen. For what is seen is temporary, but what is unseen is eternal. / 2 Cor. 4:18
OOOOH SHIT :D
RICOSTJÄRT ROCKÄRS
En riktigt härlig trailer! Vet inte hur många gånger jag kollat på denna under julhelgen. Visat för större delen av släkten också. Har haft lite tid över nu runt jul så jag har lagt ihop lite material på en av mina favoriter i footworkdjungeln just nu, Duke Moore. Finns på min Profilsida för dom som är intresserade. Duke verkar vara en riktigt skön lirare, har dock skickat en friend request till honom här på whoa som än sålänge ligger obesvarad. God Jul och Gott nytt år/Cypher1
2 cool 4 newschool
OMG hhaha va fan vem är du egentligen?
skill bill vettu
Riktigt fet trailer !! cypher1 :O skumma trailers om ni inte e vänner
Zegaaa ^^
Tack för propsen allihopa
Cypher1 du skrämmer mig DON-BARTOS, bra djupgående analys. GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA OCH TREVLIGT NYÅR
2009 HOPPAS JAG BLIR ÅRET DÅ SVERIGE VISAR VAR SKÅPET SKA STÅ.
Bring me a sledgehammer and I make it fit.
Duke Då hoppas jag att vi kan hänga lite mer under Streetstar så du får en skönare bild av mig. One Love/Cypher1
2 cool 4 newschool
Cypher1, jag förstår att Fidde är rädd !!
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
cypher1 P27 Du vet väl att Duke e straight.? :0)
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...
BBoy-kefas
cypher1 P27 Du vet väl att Duke e straight.? :0) Haha osäkert!
Shiiiet
Hahaha
eey nobody calls miklo gay hes straight as mutha f****a,! lol ahhah
Denna Trailer var faktist en riktigt fin julklapp! Kommer gotta mig på den ett bra tag. pz
wow...dope! ni är mina homies och ja e stolt att va d! riktigt schysst trailer...word! ernesto 09 tyme 4 sum action right? westcoast resurrection/bboy apocalypse?? GÖTEBORG äger lätt! maaad props till octagon crew o tack för allt stöd o hopp ni har gett gbg och ännu mera props till the don of ´gbg GONZO hip-hop akademin thx bro... peez uknow my steez???? the serious deleriouz...why so serious?? hahahaaa hihiiihi ho hoo....ba skoja..
Vad heter låten förresten gubbar? Har ett svagt minne att Stylebullet hade denna låt på en gammal trailer oxå.
Nicee Trailer! Det sägs att du är sveriges bästa breakare?? Isf vill jag utmana dig vi få se vad du går för. Skriv gärna VAR NÄR TID . mvh freak boy HH.BBOYS
hahahaha LETS GO.!!! BRING UR FRIENDS TO.!!!!
Höhö, internet call out!
"NÄR" OCH "TID" är väl samma eller?
skill bill vettu
CYPHER NIGHT.!! 27/2
När: vilken dag allså TID: är tid klocka du vet angered du vet
http://vimeo.com/3144400 yesss sir
Bring me a sledgehammer and I make it fit.
Han Remy! goddamn riktig dynamisk.
B.Boy 4 life
Va riktigt kul att se, mer sånt här
vem e du hammerhill
Jag vill väldigt gärna veta vad låten heter? Ngn i octagon som kan hjälpa maj kanske? pz
Om jag minns rätt så heter låten "All over now"
No way crew
Alice Russell - All Over Now
Jag har en psykos och den är jag fast i.
Props från Stony strait Rockers , trailern är fetare än svullo i sina rundaste dagar.
Jag har en psykos och den är jag fast i.
synd att han tog självmord bara. RIP