I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

B-Boys & B-Girls i GBG - Se Hit!

Vår Hiphop - Breaking

Breakare

2008-11-12 09:46

B-Boys & B-Girls i GBG - Se Hit!

Ni som vill träna breakdance är välkomna till 1200 kvadrat som ligger precis bredvid frölunda torg och frölunda kulturhus!

Tränings Tider:

Tisdag:18:00-21:00

Torsdag:18-21:00

Lördag:18:00-ca21:00

Alla B-Boys och B-Girls är välkomna!

Vårat mål med träningarna är att alla ska ha kul och dela med sig sina kunskaper!

Hur man tar sig dit: Spårvagn 1,7 Och 8 Mot Frölunda

INGEN PUBLIK FÅR MEDTAGAS PÅ TRÄNINGARNA!

Kontak:

Olgert aka B-Boy OH: [email protected] Mindtricks här på Whoa

David aka B-Boy Dave:[email protected]. bboy_dave här på Whoa

Erik aka B-Boy Erik:[email protected] bboy_erik här på whoa

Hör gärna av er om ni är intresserade!

Peace

(Inlägget ändrat av Rachel 2008-12-03 19:54:08)

B-Boy OH!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-14 10:53
Jag vill inte vara sån. Göteborg är en stor stad Angered och Frölunda är verkligen på var sin sida av staden så jag förstår om folk inte orkar åka till angered och frölunda. Men för dem som orkar och vill träna mera skulle ni inte kunna ta några andra dagar typ måndag onsdag så man får mer träningsmöjligheter??

Så man kan träna måndag onsdag i frölunda och sen tisdag torsdag i Angered?

bara en synpunkt.

/ Moore THE 8
Bring me a sledgehammer and I make it fit.

2008-11-14 11:02
^^ Obs: Medlemskort kommer snart behövas , vet inte exakt när , men det kommer att kosta 50:- termin

DukeMoore , har också tänkt på detta, lite dumt att det är precis samma dagar som på atom..
Det är dock inte vi bestämt utan dem som arbetar på 1200, skulle kunna prata om det med dem dock

peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-14 11:04
Okej nej men då är det lugnt tänkte bara kolla. jag dyker nog upp ngn gång ändå alltid skönt med variation.

2008-12-03 19:26
Jag har en elev från Mölndal som vill träna med er. Han är 13 år kan han komma??? PEACE

2008-12-08 15:16
ses där
The ReaLDeaL Family
HipHop Akademien Göteborg
The Original VästKust RockerZ The Choosen one's