I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Underlag att dansa på!

Vår Hiphop - Breaking

2008-09-25 11:06

Underlag att dansa på!

YO! undrar om någon med mer koll än mig, vet vad det finns för skivor som det lämpar sig att dansa på?

witty unpredictible talent and natural gang

2008-09-28 23:38
masonit
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2008-09-29 21:44
Ett underlag som fungerar i alla väder är vinylmatta, den typen man brukar belägga golv med. Det kostar några skjortor att köpa metervis, så en sak som kan fungera är att besöka någon mindre mattaffär eller motsvarande och fråga om de har några överblivna bitar som de inte behöver. Brukar gå att få med sig för någon hundralapp.

Angående storleken kan det vara bra med en bit med sidor på minst 2.5m, men det vet var och en bäst egentligen.

(om man fick en spänn för varje gång man skrivit ovanstående.. jag hade vart minst fem kr rikare.)
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2008-09-29 22:57
SFX

Haha.. tänkte samma sak..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-30 09:32
man kan dansa på allt, även kartonger funkar. gå till närmaste butik för möbler eller mat mm och fråga om man kan få några, tejpa sedan ihop dem och kör.
det funkade 1983 så det funkar säkert än idag. mvh alex
bboy since -83, renegade since -84, dj since 85.
one man army crew, freakin 40´s crew

2008-10-01 09:25
Det funkade med kartong för nån månad sen, så visst. Det är vad vi har för vårt bekväma samhälle... folk glömmer de enkla lösningarna.

2008-10-07 18:47
kartonger e skit om du frågar mig.

köp en plast/vinyl matta 3x3 istället, vi lever i 2000 talet
det håller längre.
B.Boy 4 life

2008-10-07 22:50
lol raven, de ska inte behöva kosta nått o breaka man kan antigen slösa pengar på en sådan lr gå ti närmaste simmo o fråga efter kartonger hahah de har funkat sens bboying har funnits så i rest my case.!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-08 10:33
StyleBuLLeT

hahaha mannen! mycke har funkat förut men de behöver inte betyda att man använder de än idag när det finns bättre.
de går faktiskt o få tag på vinyl mattor gratis också hahaha
think before u speak or act
B.Boy 4 life

2008-10-13 12:48
TRÅD RENSAD

-Stay on topic. Och personangrepp är inte välkommet. Det går att ha olika åsikter utan att spotta på varandra
Delam tange barat